Вработениот игра важна улога во секоја организација. Постојат голем број начини за мотивирање на вработените ,многу организации ги мотивираат вработените преку обезбедување награди, промоција, а со тоа обезбедуваат и подобрување на продуктивноста на компанијата.
Клуч за успешна програма за препознавање на вработени:
Програмите за признавање или наградување на вработените не само што помагаат во зајакнувањето на моралот на вработените, туку и ги мотивираат да работат уште подобро. Ова е многу неопходен чекор што треба да го преземат работодавачите за развој и раст како на компанијата така и на вработените.
За спроведување на успешна програма за признавање вработени, треба да развиете критериуми кои можат да ви помогнат да ги наградите вашите вработени на непристрасен начин. Другите работи се важните факторите што треба да ги земете во предвид кога ги наградувате вработените.
Како до успешна програмата за препознавање на најдобриот вработен:
-Сите вработени кои работат во компанијата да бидат вклучени во оценувањето
-Вработениот кој добива награда треба да биде информиран зошто е одбран кој се неговите особини поради кои добива признание.
-Наградувањето на работникот треба да се врши врз основа на креирани критериуми
-Наградувањето на вработениот треба да се изврши на настан на компанијата пред сите вработени
-Признавањето да се официјализира со соодветна документација и допис.
Главната намера за избор на вработен на годината е да се избере извонреден вработен за неговите најдобри перформанси и да се зајакне довербата кај него и кај другите вработени за да работат подобро во иднина.
Критериумите за избор на наградата вработен на годината се следните:
1. Вработениот треба да биде продуктивен,посветен и да поседува квалитет во извршувањето на своите обврски во организацијата. Вработениот треба да биде предност за организацијата, како и за неговиот оддел.
2. Вработениот треба да биде вработен со ентузијазам кој е подготвен да преземе повеќе иницијативи и да прифаќа повеќе задачи покрај неговата тековна работна рутина.
3. Вработениот треба да биде препознаен како точен и доверлив во должностите за известување. Тие треба да бидат оние кои ги завршуваат задачите навреме, а исто така учествуваат и на дополнителни одговорности.
4. Вработениот треба позитивно да гледа на работните обврски, клиентите и колегите и треба да биде оној кој стои како пример за другите.
5. За време на секојдневната работа на работникот, тој мора да биде способен да дава примерна услуга во секојдневната работа и исто така забележителен придонес во одделот.
6. Вработениот мора да биде експерт поединец за знаење и искуство во одделот.
7. Вработениот мора да има подготвеност да работи во тимски амбиент, во или надвор од доделениот тим.
Освен сите горенаведени критериуми, вработениот треба да има добри комуникациски способности со колегите, да има постојана посветеност, и способност за тимска работа.
Среќно во изборот за вработен на годината!!!
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.