Мислите дека знаете сè за културата? Време е да се преиспитаме и трансформираме!

од 24HR

Како можат вработените да помогнат во промената на културата?

Кои се најважните работи кога станува збор за промена на културата во компанијата?

На HR WEEK 2021 година, во  уверливиот говор, Ross Wainwright, извршен директор на Alida, ни даде четири стратегии за насочување на бизнисот со промена на културата на компанијата:

Треба да изградите БРЕНД – менувањето на брендот резултира со гордост и поврзаност меѓу вработените;

Создадете ЕМПАТИЧНА ОКОЛИНА – измерете ја среќата на вработените, слушајте ги нивните потреби и искористете ја моќта на препознавање;

Имајте ЕМПАТИЧЕН ЛИДЕР – имајте лидер кој ќе признае дека не знае секогаш сè, лидер кој ќе создаде култура на доверба и лидер кој ќе покаже некаква ранливост

Нека вашите вработени создаваат вредности на компанијата кои се важни за нив – ова создава чувство на психолошки безбедно место.

Но, како културата може да поттикне деловно влијание?

Одговор на ова може да има Bogdan Radaković, потпретседател за човечки ресурси во Essity. Во неговиот главен говор, Развивање на лидери и култура за да се поттикне влијанието на бизнисот, тој ни даде четири лекции за култура и учење:

Имајте силен случај за промена

Вклучете ги вашите вработени во дефинирањето на новата култура на компанијата

Имајте јасна програма за промена на културата

Имајте сидро во деловната реалност.

Еве што е навистина важно: промената на културата треба да биде вкотвена во придобивките што компанијата веќе ги има!

Некои дополнителни совети за промена на културата доаѓаат од  Ivan Dmitrić, управен директор во Human Synergistics. Во неговиот главен збор „Не размислувај ни за трансформација на културата без…“ (Врз основа на вистински приказни), тој вели дека:

„Организациите и нивните врвни тимови обично не се свесни за тоа како изгледа нивната култура и што навистина се случува во нивната организација“.

Вработените и раководството секогаш поинаку гледаат на културата на компанијата. Промената е неуредна, но менувањето кога не функционира и преземањето ризик дури и кога ги немате сите информации е она што ќе ви ги даде посакуваните резултати. Иван го заврши својот волшебен воведен говор велејќи дека не треба ни да размислуваме за трансформацијата на културата ако мислиме дека знаеме се.

Уште повеќе скапоцени мисли се скриени во  Ron Lovett’s,, претседател на Connolly Owens, главен говор – Scaling Culture и панел дискусија Како да напредувате, а не само да преживеете: Се за културата на  Renata Matotek Ivušićод Transcom, Jovana Ivanović од Coca Cola HBC, Саша Шкундр Saša Škundrić  од ОТП и Danica Ristić која ја модерираше седницата.

Рената, Јована и Саша ни дадоа неверојатни совети како да напредуваме, а не само да преживееме кога е во прашање културата на компанијата:

Слушајте ги вашите вработени и побарајте повратни информации

Останете во реалноста и останете поврзани со вашата компанија

Постапете според повратните информации на вработените!

Ајде да завршиме со советите на Рон за компаниската култура – КЛУЧНОТО за одличната компаниска култура е да ги трансформираме нашите вработени во СТРАСНИ ЗАИНТЕРЕСИРАНИ ВРАБОТЕНИ. На овој начин нашата компанија станува еднакво важна за нив како што е за нас.

САКАТЕ ДА СЛУШНЕТЕ ПОВЕЌЕ ЗА КУЛТУРАТА?

Обезбедете го вашето место на HR WEEK 2022 година ,и не пропуштајте говори од врвни професионалци за човечки ресурси ширум светот!

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...