Лојалноста кај вработените започнува со лојалноста на компанијата

од 24HR

Колумна на Александра Андоновска Танчевски – HR ентузијаст со повеќе од 7 годишно работно искуство со човечки ресурси во приватен и граѓански сектор со фокус на развој на ЧР.

Вработените се основен ресурс на секое деловно работење.

Многу компании се посветени на обезбедување задоволство на клиентите и градење лојалност на клиентите, но што е со лојалноста на вработените?

Лојалноста на вработените може да се дефинира како посветеност на вработените на успехот на нивната компанија и верба дека да се биде во оваа компанија е за нивен најдобар интерес. Тие не само што планираат да останат во компанијата, туку и не бараат активно други можности за вработување.

Да се постигне лојалност од страна на вработените е одржување на највисоко ниво на позитивни меѓучовечки односи што менаџерот може да ги постигне во една компанија. Понекогаш тоа зависи од голем број околности. Многумина мислат дека лојалноста доаѓа со обезбедување повисоки плати и бенефиции, но во денешно време ситуацијата е различна. На крајот на краиштата, кога вашиот персонал е лојален, тие најверојатно ќе се грижат за компанијата, ќе работат со највисок стандард и секако, ќе останат да работат во компанијата.

Една од суштинските функции на менаџерите е управување со човечки ресурси, што значи да се обезбедат образовани и квалитетни луѓе, да се мотивираат и едуцираат, да добијат корисни информации и знаење и да ги развиваат за да постигнат високи резултати, кои имаат придонес за компанијата. Луѓето, нивните вештини, знаења, креативност, специфични проблеми, атмосферата и општата практика за управувањето со човечки ресурси е карактеристика што е единствена за секоја компанија и не може да се копира.

Според студиите, повеќе од половина (55%) од вработените во просечна компанија бараат други можности за работа. И не е изненадувачки што многу компании губат околу една третина од базата на вработени секоја година. Со вакви бројки, лојалноста на вработените веќе станува недостижна.

Она што корпорациите треба да го разберат е дека вработените работат и за компанијата и за себе. Кога работникот ја работи својата работа со сите сили и доаѓа од вистинско место, тие се лојални и на себеси. Скоро сите направиле грешки кога претпоставениот не гледал. Во некои случаи, тоа однесување може да биде штетно за компанијата и за самата мотивација на вработениот. Тоа може да се претвори во навика и да стане голем проблем прилично брзо.

Навистина посветените луѓе секогаш ќе поминат дополнителна милја затоа што тие веќе го имаат тој природен порив во себе. Тие не ја гледаат задачата само како работа што треба да ја завршат. Тие гледаат на тоа како можност за напредување. Лојалниот вработен скоро секогаш ќе има природна мотивација да даде се од себе и да се обиде да ги заврши работите што е можно поефикасно. Ова е еден од најсовршените начини на кои може да ја натера компанијата да му верува и да го почитува.

Прекрасно е да се види некој кој е желен да напредува и да научи повеќе за нешто за што има страст. Со толку многу нови достигнувања и подобрувања што се случуваат во светот, важно е вработениот да остане ажуриран и да биде подготвен да се прилагоди на промените. Ако го забележите ова кај некоја личност, тоа е огромен знак на посветеност.

Секој работник е во компанијата за да напредува и да биде подобар и подобар во својата работа, со цел да придонесе за растот на компанијата. Ако некој тврди дека ќе работи за вашата компанија подолго време, тој не зема само нешто што некој ќе му фрли. Важно е да се изградат добри врски во рамките на работната средина. Сепак, клучно е и да се запамети дека секој работник е таму за да се одржи над водата. Не станува збор за конкуренција. Наместо тоа, станува збор за одржување на вниманието за да се избегнат стапици на работното место.

Начинот на подобрување на лојалноста на вработените е да вложите напори директно кон вашите вработени

Лојалноста е двонасочна улица. Ако сакате вашите вработени да бидат лојални на вашиот бизнис, важно е за возврат вашиот бизнис да покаже лојалност кон нив. Вашите вработени треба да знаат дека нивните улоги се стабилни, дека се ценети и дека на нив гледате многу повеќе отколку на заменлива стока. Препознајте ја вредноста што секој вработен ја носи на тимот и индивидуалната улога што ја играат во организацијата, обезбедете редовно охрабрување и повратни информации и заблагодарете му се на вашиот персонал за нивната работа.

Обуката и развојот се клучен фактор во лојалноста на вработените. Обуката гарантира дека вашиот персонал има вештини, знаење и ресурси за да ја заврши својата работа и да го направи тоа добро. Чести обуки за вработените, можност за избор и присуство на одреден број курсеви секоја година, не само што ќе ги прошири нивните вештини, туку исто така ќе го обезбеди фактот дека тие се ценети од компанијата и дека сакате да останат. Можностите за обука и развој исто така помагаат вашите вработени да се осигураат во иднината за себе во рамките на компанијата.

Слушајте ги вашите вработени

Вработените кои не се на повисока функција во компанијата, имаат тенденција за многу мал придонес во целокупните деловни одлуки на компанијата. Овој недостаток на ангажман може да има негативно влијание врз лојалноста на вработените. Вработените кои не се вклучени сметаат дека нивната работа е „само плата“ наместо да работат во компанија каде што сметаат дека се ценети.

Совет: Дајте им можност на вработените да ги кажат своите коментари, мислења и предлози за тоа како се води бизнисот во моментов и каде гледаат како се одвива бизнисот. Преку онлајн анкета лесно може да ги добиете овие информации. Вашите вработени може да споделат неколку одлични идеи за бизнисот. Ангажманот на вашите вработени им дава личен удел во резултатите на компанијата.

Импровизирано унапредување

Вработените го ценат признавањето и просторот за личен раст во кариерата. Честопати, вработените мора да побараат унапредување или покачување од својот работодавец.

Совет: Ако некој вработен работи добро, компензирајте му на тој вработен без тој да мора да иницира признавање за добро завршена работа. Многу вработени не очекуваат значително зголемување на нивната плата или голем бонус. Многумина едноставно го ценат признавањето или очекуваат дополнителни одговорности. Исто како што е значајна лојалноста на клиентите, толку важна е и лојалноста на вашите вработени.

Вработените бараат предизвик и раст

Лојалноста на вработените се менува во денешната предизвикувачка деловна клима, но таа не е мртва. Компаниите што им овозможуваат на вработените предизвикувачко работно опкружување, иновативни можности за личен развој и признавање на придонесот на вработените ќе бидат добро позиционирани да ги задржат талентираните, искусни вработени.

Однесувајте се кон вашите вработени како кон единствени, талентирани индивидуи какви што се. Успесите на индивидуата се успеси за вашата компанија.

“Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they will take care of the clients.” – Richard Branson

За авторот:

Александра Андоновска Танчевски е HR ентузијаст со повеќе од 7 годишно работно искуство со човечки ресурси во приватен и граѓански сектор, со фокус на развој на ЧР. Според нејзиното искуство, одделот за ЧР треба да служи како инспирација за вработените – разговор со вработените со знаење на правник и комуникација со нив како учител.

0 коментар
2

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...

Оваа веб страна користи cookies.