Кои сме ние?
Агенција THRIVITY за својот клиент, една од најпочитуваните компании кои работат во финансискиот сектор во регионот и пошироко, објавува оглас за Директор за човечки ресурси.
Компанијата обезбедува финансиски услуги за домашни и странски клиенти, брзо и на највисоко ниво, задржувајќи го квалитетот кој го нуди.
Се стреми да биде препознаена по својот однос кон вработените во организацијата, каде фокусот е на постојани инвестиции во личен и професионален раст и развој, како и негување на вредностите на компанијата, со отворена двонасочна комуникација.
Основни работни задачи и одговорности
Директорот за човечки ресурси (HR Director, P&O – People & Organization Director) е задолжен за надгледување на сите аспекти на функцијата „HR (P&O)“, со примарна цел да ги усогласи ХР стратегиите со целокупните бизнис цели. Директорот за човечки ресурси блиску соработува со останатите оддели во компанијата, како финансии, оператива, маркетинг и др., за да ги усогласи ХР иницијативите со пошироките бизнис цели. Поконкретно:
- Развој на ХР оперативни планови (вклучително буџетирање)
- Планирање на работна сила – анализа и предвидување на понудата и побарувачката за вработени
- Организациски развој – Разбирање на организациската структура и функции
- Закон за работни односи, регулативи и усогласување
- Привлекување и задржување на таленти
- Воведување во работа (onboarding) на нововработени
- Креирање атрактивни, конкурентни, прогресивни и иновативни пакети за плати и бенефиции
- Имплементација на иницијативи за ангажираност и благосостојба на вработени
- Поставување и имплементирање на ефективен систем и стратегии за менаџирање на перформансите на вработените
- Анализа на потребите за обука и креирање на годишни програми за развој на вработените
- Односи со вработените, управување со конфликти, спорови и поплаки, како и одржување одлична кохезивна работна средина
- Финансии – Развој и следење на буџетот на одделот за човечки ресурси
- Проценка на ризик – разбирање на потенцијалните ризици во рамките на човечките ресурси во организацијата
Профил на идеален кандидат:
- Високо образование во областа на управување со човечки ресурси, психологија, бизнис администрација или сродни области
- Најмалку 7 години искуство во управување со човечки ресурси, со докажани лидерски вештини
- Одлично познавање на Англиски јазик и на Microsoft Office пакетот
- Разбирање на современи HR практики, стратегиско планирање, развој на таленти и управување со перформанси
- Одлични комуникациски и преговарачки вештини, со способност да работи со сите нивоа на организацијата
- Познавање на законските регулативи и обврски во врска со работните односи и правата на работниците
- Искуство во водење и мотивирање на тимови, развивање на талент и унапредување на капацитетите на вработените
Нашата понуда:
- Конкурентен пакет на плата и бенефиции
- Платени тренинзи и развојни програми
- Флексибилно работно време
- Можност за раст и кариерен развој во интернационална компанија
- Отворена комуникација со достоинство и почит
- Простор за придонесување со своето работење, водење, креативност и иновации
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.