Дали некогаш сте се запрашале како некои во светот на бизнисот успеваат да стигнат досега во рангот на лидерите? Луѓето секојдневно се промовираат како лидери во различни области.
Понекогаш тоа е политичко. Постои и избор за унапредување соработници кои покажуваат менаџерски потенцијал со цел да се избегнат високите трошоци за вработување.
Но, проблемот останува: лидерството е ризична работа ако погрешната личност ја добие улогата. Денешните лидери треба да ја подигнат границата навистина високо за да ги задржат луѓето ангажирани и бизнисот да работи на сите страни.
На крајот на краиштата, лидерското патување се заснова на две работи кои го поттикнуваат успехот: резултати и односи. Не можете да имате резултати на сметка на луѓето. И да му служиш на својот тим добро без да постигнеш резултати е бесмислено.
Неопходно е да се создаде позитивна средина, а не онаа заснована на страв, која ќе го подигне искуството на вработените на нови височини, пишува Inc.
Еве пет начини да го направите тоа:
- Лидерот ги препознава вработените
За драматично подобрување на искуството на вработените, лидерите мора да ја искористат вродената и неопходна човечка потреба за признавање и ценење. Во човечка особина е да се добие признание за извонредност на работа. Истражувањето потврдува дека вработените кои работат во организации кои нудат програми за признавање и ги наградуваат за изразување на суштинските вредности на организацијата имаат значително поголемо и позадоволително искуство.
- Лидерот им дава на вработените слобода да донесуваат одлуки
Една од најдобрите работи што може да ги направи лидерот е да им даде на вработените слобода и можност да одлучуваат, да учествуваат и да одредат како работата најдобро се извршува. Вработените кои сметаат дека нивните идеи и предлози се важни уживаат во позитивно искуство. Вработените напредуваат во претприемачко опкружување, што ги прави да се чувствуваат продуктивни во компанијата. Ова значи да им се даде слобода и сопственост на нивната работа. Кога ќе го направите тоа, тие веројатно ќе имаат повисоки резултати.
- Дава редовни повратни информации
Заладените односи меѓу вработените и менаџерите е водечки показател за обртот на вработените. Наместо да инвестирате во поволности, инвестирајте во обука на менаџери за тоа како да даваат повратни информации и да управуваат со продуктивни конфликти. Тоа се предуслови за градење култура на психолошка безбедност, каде што луѓето чувствуваат дека можат да се посветат на работата и да преземаат ризици без страв од негативни последици. Ако луѓето доволно им веруваат на своите менаџери за да изнесат идеи и да преземаат ризици без страв од неуспех, тие ќе сакаат почесто да прават подобри работи.
- Дава приоритет на личниот развој
Без разлика дали вашите вработени се во канцеларија или работат од далечина, и личниот и професионалниот развој треба да останат главен приоритет за да им се помогне на сите членови на тимот да станат најдобрата верзија од себе и да се подготват за нивната следна работа.
Затоа сите лидери мора да бидат искористени и обучени како тренери за да им помогнат и да ги водат вработените да ги постигнат личните цели. Оваа иницијатива прави вработените да се чувствуваат ценети и поддржани и покажува дека компанијата се грижи за целиот вработен, а не само за делот.
- Создава психолошка сигурност
Една неодамнешна студија на Workhuman покажува дека 48 % од вработените се согласуваат дека доживеале исцрпеност, 61 % чувствуваат зголемено ниво на стрес и 32 % се согласуваат дека се чувствувале осамено на работа. Ова бараше потреба од психолошка безбедност, средина каде што луѓето се чувствуваат безбедно и поддржани за да преземаат ризици и да донесуваат одлуки.
Кога луѓето се чувствуваат безбедни, тие се продуктивни, соработуваат и ќе имаат добри резултати на работа, што се критични квалитети во постпандемискиот свет.
Враќањето на психолошката безбедност по криза бара од лидерите да бидат искрени за тоа што го преживеале вработените и да го покажат патот напред со пристап кон менаџментот фокусиран на повеќе луѓе.
Тоа значи, почести состаноци со вработените за да дознаете што тие доживуваат на работното место.
Замислете колку време и ресурси би биле заштедени доколку вашата организација се фокусира на психолошка безбедност. Доколку сите вработени, особено недоволно застапените групи, се чувствуваат поудобно да споделуваат идеи и да придонесуваат, „следната нормала“ нема да биде само закрепнување од кризата, туку нов почеток.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.