Зошто бенефитот на вработените да работат од дома може да доведе до зголемен приход

од 24HR

После повеќе од три години откако пандемијата Ковид испрати милиони вработени да работат од дома во текот на пролетта 2020 година, работодавците сè уште се прашуваат дали треба да ги остават своите вработени да работат од дома, и ако да,колку е доволно. Дебатата често се сведува на прашањето за продуктивноста: дали оддалечените тимови навистина се толку продуктивни како и оние кои работат од канцеларија?

Една нова студија кажува дека флексибилноста може да биде значаен поттик за растот.

Компаниите кои им дозволуваат на своите вработени да работат од далечина колку што сакаат, ја надминуваат нивната конкуренција, при што целосно флексибилните јавни компании растат четири пати побрзо од оние со построги канцелариски политики- според анализата на компанијата за софтвер за хибридни работни места Scoop Technologies и Boston Consulting Group. Студијата, која опфати 554 бизниси од 2020 до 2022 година, покажа дека флексибилните компании забележале пораст на приходите од 21 отсто во споредба со другите, додека компаниите кои бараат од вработените да бидат присутни забележале зголемување на приходите од 5 отсто во истиот период.

Работа од дома vs. работа од канцеларија

Меѓу работодавците со политики за присуство во канцеларијата, структурираните хибридни компании пораснаа двојно побрзо од оние на кои им беше потребно присуство пет дена во неделата, зголемувајќи ги приходите за 6%, во споредба со 3 % раст за компаниите кои бараат вработените да доаѓаат на работното место.

Ко-основачот и извршен директор на Scoop Rod Sadou вели дека можноста за работа на далечина може да ги направи вработените поангажирани, поради што најверојатно ќе останат во нивните компании.

„Тие се фокусирани на извршување и на добра работа“, посочи тој.

Тој додаде дека иако податоците доаѓаат од јавните компании, наодите имаат импликации за приватните компании и основачите на стартапи како него.

„Има инвеститори и членови на управни одбори кои сметаат дека компаниите чии вработени не се во канцеларија се несериозни и дека луѓето не работат напорно. Податоците сега покажуваат дека тоа не е точно“, рече Саду.

Работата од дома има свои предности

Тој нагласи дека флексибилните работни политики може да им овозможат и на сопствениците на компаниите да ги намалат своите трошоци со намалување на канцеларискиот простор, пишува Inc.

Тоа не е единствената придобивка за претприемачите. Според студијата на професорот по економија на Стенфорд, Николас Блум, работниците ја ценат можноста за работа на далечина колку и зголемување на платата за 8 %. Блум, кој со години ја проучувал работата од далечина, открил и дека можноста да работи од дома ја намалува стапката на откажување од пушењето за 35%.За малите бизниси кои сè уште се борат да најдат работници среде тесниот пазар на труд, работата од дома нуди можности за вработување кои заштедуваат пари на основачите и им овозможуваат да се фокусираат на развојот на нивниот бизнис.

Пример

Тоа беше случај со Наташа Милер, трикратна добитничка на Entire Productions Inc. 5000, која ја лансираше својата компанија за настани и забава со седиште во Оукланд, Калифорнија во 2000 година како хибридно работно место.

Кога пандемијата ја затвори областа залива (Bay Area) во 2020 година, таа реши да ја отфрли својата канцеларија и да стане компанија која работи од далечина. Промената не го забави растот, бидејќи Милер и нејзините 12 вработени со полно работно време продолжуваат да се собираат за „значајни и корисни“ прилики како што се квартални настани за поврзување на тимот и настани со клиенти неколку пати месечно. Тимот, исто така, откри дека сите имаат подобри резултати кога работат од дома.

„Продуктивноста е неверојатна. Не можам да замислам да побарам од моите вработени да се подготват, да патуваат по половина час до два часа во секој правец, потоа да работат и да се вратат дома за да се грижат за себе и за своите семејства. Мене ми изгледа глупо. Какво губење време и енергија“, вели Милер.

Анализа

Постариот партнер и извршен директор на Boston Consulting Group, Дебора Лович, која ја спроведе анализата со Scoop, ги помина последните 15 години испитувајќи нови начини на работа. Додека податоците, кои покажуваат побрз раст за флексибилните компании, го потврдија она што таа го слушнала од стотици корпоративни клиенти, Лови рече дека дури и таа е изненадена од големината и јасноста на трендот. Сепак, таа ги предупредува претприемачите, кои би можеле да им позавидат на тие бројки за раст на приходите, да го запомнат златното правило на статистиката: корелацијата не е причинско-последична врска.

„Можете да им кажете на сите дека можат да работат флексибилно, и одеднаш вашите приходи ќе почнат да растат“, истакна Ловиќ.

Наместо тоа, објасни таа, различни типови на компании кои ја прифатиле работата од дома како дел од нивната корпоративна култура, веројатно имаат тенденција да споделуваат други квалитативни карактеристики кои можат да го подобрат растот, како што се довербата, иновативноста и подготвеноста за прилагодување и подобрување на процесите.

„Повеќе нема : „Еве работа, земете ја или оставете ја“. „Организациите треба повторно да размислат како да направат бизнисот да функционира на начин кој е подобар за нашите вработени“, заклучи таа.

Извор:Bizlie.rs

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...