Половина од вработените одбиваат понуда за работа бидејќи процесот на вработување е предолг.
Истражувањето објавено од агенцијата за вработување Morgan McKinley покажа дека иако движењето меѓу работните места се зголемува, многу компании пропуштаат таленти поради тоа што имаат премногу комплицирани или долги процеси за вработување.
Две третини (65%) од работодавците на глобално ниво изјавиле дека го изгубиле посакуваниот кандидат поради премногу долг процес на вработување.
Дејвид Лајтхед, главен оперативен менаџер на Morgan McKinley, за HR Magazine изјави дека недостатокот на јасност при интерна и екстерна комуникација со кандидатите, може да го забави регрутирањето.
„Вклученоста на повеќе засегнати страни неизбежно предизвикува процесот на вработување да се зголеми во должина, но често се смета за неопходност за да се обезбеди правилно вработување“, рече тој.
„Кога процесот е нејасен, распоредот се менува или организацијата што вработува не е транспарентна во однос на другите апликанти – особено внатрешните – кои се во игра, барателите на работа често брзо ќе изгубат ангажман и интерес.
Компаниите можат да ги подобрат своите шанси да го задржат интересот на кандидатот, додаде тој, со ограничување на бројот на фази на интервјуто и да бидат јасни од самиот почеток што ќе вклучува процесот на интервју и колку долго ќе трае.
„Барателите на работа сакаат да бидат темелно тестирани, а процесите на интервју во повеќе фази можат да бидат исто толку значаен фактор за успешно убедување некого да се придружи или не“, додаде тој.
Истражувањето исто така откри дека 84% од вработените размислуваат за промена во кариерата оваа година.
Лајтхед рече: „Опасен фактор во Големата оставка е тоа што таа сама по себе се разгорува. Промените креираат промени; атрицијата во една организација предизвикува процес на вработување во друга“.
Меѓутоа, четворица од 10 вработени (42%) изјавија дека не се свесни за какви било напори на нивниот работодавец да ги задржи.
Лајтхед додаде: „Најголемото нешто што го поттикнува ова е кршењето на врските меѓу работодавците и нивните вработени, што се случува кога интеракциите и комуникацијата лице в лице и во канцеларија се на ниско ниво. Некои работодавци не сакаат да го признаат тоа, но видео интеракциите едноставно не се исти од гледна точка на релација и задржување“.
Истражувањето на Morgan McKinley опфати над 4.000 професионалци и ангажираше носители на одлуки од 62 компании на глобално ниво.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.