Како HR може да помогне да се зголеми продажбата

од 24HR

Не сите деловни лидери целосно го разбираат придонесот на секторот на човечки ресурси. Многу луѓе сè уште го гледаат HR како чисто „поддршка“ или „административна“ позиција. Сепак, веруваме дека со доаѓањето на вештачката интелигенција, човечките ресурси можат да дадат голема помош за враќање на инвестицијата на компанијата.

Ги охрабруваме менеџерите за човечки ресурси да излезат надвор од нивните традиционални принципи, да ја користат својата експертиза за да помогнат во продажбата.

Човечките ресурси треба да чувствуваат одредена одговорност за успехот на продажниот тим со тоа што човечките ресурси треба да ја зголемат ефикасностана продажбата ,како и на секој оддел во бизнисот. За таа цел, еве неколку начини со кои HR може да ги подобри перформансите на тимот за продажба и да го зголеми профитот.

Обезбедете обука и ресурси за да ги зголемите резултатите во продажба

Продажбата подлежи на трендови како и секој друг оддел во компанијата. Тоа значи дека продажниот персонал треба да биде во тек со случувањата во индустријата, однесувањето на клиентите, однесувањето на конкурентите и многу повеќе.

Човечки ресурси треба да бидат способни да обезбедат дополнителни обуки, пристап до семинари и можеби програми за надоместување на школарината за да му помогнат на продажниот персонал да остане информиран и актуелен. Дополнително, HR треба да понуди алатки за зголемување на продажбата, како што се B2B податоци за намери, податоци за клиентите кои било други информации што им се потребни на продажните професионалци за да ја подобрат нивната способност за скличување на зделки. Човечки ресурси, исто така, може да закажат состаноци со одделот за продажба за да ги едуцираат како да ги користат најновите ресурси.

Разберете ги различните улоги во продажба и како тие работат заедно

Професионалците за човечки ресурси се премногу запознаени со тоа како нивната улога во компанијата е погрешно разбрана. Премногу аутсајдери веруваат дека сите работници за човечки ресурси се исти – или уште полошо, дека сите работници за човечки ресурси се бескорисни запчаници во корпоративната машина. Вистината е дека секоја улога на професионалците за човечки ресурси е клучна за успехот на компанијата.

Истото важи и за продажбата, а оние во HR би било добро да го препознаат тоа. Не сите вработени во продажбата се идентични; една компанија може да има дури 14 специјализирани продажни улоги. Многу стручни продавачи не успеваат да процветаат кога ќе се стават во погрешна улога.Човечиките ресураси се потребни да го препознаат и да му дадат насока на вработениот во продажба.

Разберете ја стратегијата за продажба за да ги разберете барањата на талентите(пред да ги вработите)

Нудењето нови алатки за продажба и препознавањето на структурата на продажните улоги не е исто што и разбирањето на продажната стратегија. HR треба да разговара со лидерите за продажба за тоа како продажните професионалци донесуваат одлуки за производи, тактики, клиенти и многу повеќе. Некои прашања што HR може да ги постави за продажбата вклучуваат:

Кои производи обезбедуваат најголем профит?

Како се сегментирани клиентите?

Дали продажбата користи специфични продажни стратегии за да поттикне раст?

Каков вид на ресурси за продажба се потребни во секој канал?

Колкава продуктивност се очекува?

Кои мерки за успешност се поставени?

Користејќи ги овие информации, човечките ресурси можат поефикасно да привлечат таленти за да ги пополнат дупките во продажната стратегија и да изградат успех во продажбата.

Обрнете внимание на секое ниво на продажни перформанси

Премногу често, човечките ресурси се фокусираат на врвот или на дното на кој било даден оддел, но најголемата моќ за промена лежи во средината. Наместо да им се посветува премногу внимание на ниските продажни агенти(кои имаат тенденција да произведуваат само 3 проценти од просечниот приход на една компанија) или на оние со високи перформанси (кои произведуваат околу 52 проценти), HR треба да ги поттикне средните изведувачи да ги зголемат нивните напори. Дури и скромната позитивна промена на средината може да има ефекти од волјата, па HR треба да развие планови за решавање на овој често заборавен дел од продажбата.

HR и продажбата одат рака под рака – исто како HR и секој друг оддел во компанијата. Сепак, HR може да преземе одговорност за успехот или неуспехот на продажбата, особено ако тие не прават доволно за да го поддржат продажниот персонал. Тимовите за човечки ресурси треба да ги преземат горенаведените чекори за да ги зајакнат своите продажни напори денес.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...