Како менаџерите да се справат со конфликтот помеѓу вработените

од 24HR

Секој бизнис има вработени кои едностано не се согласуват. Без разлика дали тоа е поради разликите во нивните личности, начин на живот, мислења или некој друг фактор, понекогаш вработените едноставно се разидуваат….И кога има раздор на работното место, тоа влијае на сите.

Напнатоста не само што ја прави работната средина непријатна – таа може негативно да влијае и на продуктивноста на вашиот бизнис.

Еве неколку совети кои ќе ви помогнат како да го претворите конфликтот во спогодба меѓу вработените кои се караат.

 1. Разберете ја природата на конфликтот

Често се прават претпоставки за конфликт, особено ако кружат гласини. Но, не претпоставувајте ништо. Наместо тоа, откријте што го поттикнува несогласувањето меѓу вашите вработени.

Прво и основно, погрижете се вработени да не влагуваат во конфликт каде причината е вознемирување или дискриминација на работното место. Запознајте се со политиките и упатствата за спречување вознемирување на вашата компанија.И ако моментално ги немате овие типови политики, направете го тоа како приоритетено .

Потоа насочете се кон некои други основни околности што може да го предизвикаат или влошат конфликтот? Дали има спротивставени стилови на работа? Дали е има средина со висок стрес? Дали новиот проект создава кратки рокови? Дали некои вработени шират озборувања или ги малтретираат соработниците?

Може да има различни фактори кои предизвикуваат непријателство меѓу вашите вработени. Првичното увидување за она што е суштината на раздорот е од суштинско значење за успешно решавање на проблемот и избегнување на иден конфликт.

2. Охрабрете ги вработените сами да го решат тоа

Како бизнис лидер, сакате вашите вработени да бидат што е можно задоволни и исполнети. На крајот на краиштата, вие сте нивниот претпоставен или менаџер.

Имајте на ум дека реагирањето на секоја жалба на работникот всушност може да ја зголеми драмата и да ја влоши ситуацијата. Тоа може да предизвика дури и некои вработени да мислат дека фаворизирате.

Обезбедете насоки или точки за разговор, доколку е потребно, за да му помогнете на секој вработен да му пристапи на другото лице на позитивен начин. Вие можете да ја олесните дискусијата, но треба да и да повлечете линија.

Секогаш користете го најдоброто проценување кога станува збор за решавање на поплаките на вработените. Размислете за преземање структуриран пристап :

Утврдете дали ситуацијата е емоционална и дефинирајте ја сериозноста на конфликтот.

Откако ќе го процените проблемот, доколку е соодветно, разговарајте со секој вработен поединечно за да му дадете до знаење дека сте свесни за ситуацијата.

Потоа, поттикнете ја отворената комуникација меѓу вклучените вработени. Прашајте ги дали можат да се соочат со другиот вработен и да се справат со тоа еден на еден.

Кога луѓето работат заедно, повремено ќе се случат несогласувања. Тоа е нормално. Но непочитувањето е друга приказна.

Вработените кои не се согласуваат сепак треба да се однесуваат едни со други со почит и да се трудат да ја слушаат страната на другата личност. Користењето зборови како „чувствувам“ (наместо „ти направи“) исто така може да помогне да се спречи разговорот да стане напнат.

Чувајте го фокусот на однесувањето и проблемите ,а не на вработените.

3. Не оставајте време да се разгори,реагирајте брзо

Дојдете до коренот на проблемот и запрете го пред да започне. Погрижете се пораката да биде јасна дека сите вработени, без разлика на позицијата, ќе одговараат за своето однесување. Дајте им до знаење дека ако не се исполнети утврдените стандарди, тоа може да доведе до дисциплинска постапка.

4. Слушајте ги двете страни

Кога е време да се вклучите?Започнете со отфрлање на сите озборувања што може да се шират низ канцеларијата .

Наместо тоа, постапете со двете поединци или групи на луѓе кои се директно вклучени во инцидентот . Повеќето вработени сакаат да бидат ислушани , затоа замолете го секој одговорен да ја објасни својата страна од приказната.

Пред да одлучите дали да се сретнете со несогласните страни заедно или одделно, обидете се да го оцените степенот на непријателство меѓу нив. Запомнете, вие сте таму за да разговарате за факти, а не за емоции.

Ако утврдите дека најдобро е да разговарате со вработените, дајте им непрекинато време на секој да ја даде својата (заснована на факти) страна од приказната. Откако сите вработени ќе ја имаат оваа можност, замолете го секој од нив да понуди идеи за тоа како може да се реши ситуацијата и како сите страни би можеле да продолжат напред.

Што и да правите, не заземајте страна. Ова само ќе го разгори пламенот и ќе ги влоши работите. Како бизнис лидер, треба да бидете што е можно пообјективни.

За да биде успешно разрешувањето на конфликтот, важно е вашата компанија да ги обучи супервизорите и менаџерите да ги обучуваат вработените во оваа област. Лошо обучените менаџери може да ја влошат ситуацијата, што може да доведе до низок морал, неангажирани вработени

5. Утврдете го вистинскиот проблем, заедно

Честопати, вистинската причина за расправијата на вработениот е заматена од емоции. До моментот кога проблемот ќе биде ставен пред вниманието на менаџерот, вработените кои се расправаат може веќе да бидат лути и одбранбени. Затоа е важно да ги успорите работите и да слушате.

Охрабрете го секој вработен да го артикулира прашањето на мирен начин. Дојдете до суштината на проблемот, за да можете да најдете трајно решение кое нема да биде толку подложно на идни кофликти.

Ако не се чувствувате удобно да го правите тоа сами или не мислите дека можете да бидете непристрасни, размислете да работите со искусен професионалец за човечки ресурси за да се справите со ситуацијата.

6. Најдете решение

Вработените не мора да бидат најдобри пријатели; само треба да ја завршат работата. И не заборавајте – има добар и лош конфликт. Помогнете им на вработените да ја научат разликата.

Понекогаш, можете да го подобрите фокусот на вработените и динамиката на работното место со реорганизирање на тимовите. Можеби ќе биде корисно да им се даде време на скараните вработени да се „оладат“ пред повторно да работат заедно.

Имате бизнис што треба да го водите и ако конфликтот продолжи, тоа може сериозно да влијае на продуктивноста и перформансите. Препознајте кога е време да го преиспитате вашиот персонал. Еден антагонистички вработен може да направи хаос на останатите.

7. Документирајте

Без разлика дали тоа им се допаѓа на вработените или не, важно е да ги документирате сите инциденти на работното место. Докуменрирање на овие настани ќе ви помогне да го следите однесувањето со текот на времето и да забележите повторливи престапници што може негативно да влијаат на вашата канцеларија.

8. Научете ги како да комуницираат

За некои проблематични вработени, зборувањето за ситуацијата не е доволно. Вообичаено, луѓето кои имаат вакви проблеми веројатно веќе имаат проблеми со комуникацијата. Ако има многу несогласувања меѓу вашиот персонал, веројатно е време да ги научите на некои основни техники за комуникација и решавање проблеми.

Градењето култура на ангажирани вработени, кои меѓусебно се почитуваат и добро соработуваат, е важна алатка на секоја компанија. Зборувајќи со вашите вработени на чесен и почитуван начин на работа, создавате средина што негува интегритет и комуникација. Кога сте отворени и искрени, поверојатно е дека вработените ќе го следат примерот.

Голем дел од културата на вашата компанија се заснова на тоа како сите комуницираат еден со друг. Треба да изградите доверба во целата компанија со тоа што нема да очекувате ништо од вашите вработени што не го барате од себе.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...