Како да се справите со анксиозноста на работа!

од 24HR

Многу луѓе развиваат силна анксиозност како резултат на нивното работно место. Токсичните работни средини или извршувањето на стресни задачи може да создадат состојби на хроничен стрес, кој има потенцијал да предизвика долготрајна анксиозност бидејќи зголемениот стрес подолг временски период може да ги направи некои луѓе поподложни на развој на анксиозни нарушувања.

 Ако се чувствувате под стрес на работа, знајте дека тоа им се случува на сите и тоа е сосема нормално. Но, ако сфатите дека стресот е постојан, поразителен и ве спречува да го живеете својот живот, тоа може да биде анксиозно растројство.

Вознемиреноста на работа може да има огромно влијание врз вас и вашата кариера. Луѓето кои се чувствуваат вознемирени на работа може дури и да донесат одлуки за кариера врз основа на нивната анксиозност. На пример, можеби се чувствувате дека треба да  одбиете проект иако тоа вклучува повеќе управување, јавно говорење или патување на нови места.

Ако имате анксиозност на работното место, може да имате симптоми како што се:

  • Избегнување на пријателите или семејство
  • Постојано сте загрижени
  • Се чувствувате раздразливо, уморно или напнато
  • Чувство дека треба да бидете совршени
  • Имате проблеми со спиењето
  • Имате проблеми со концентрирање или запомнување на нештата
  • Губење интерес за вашата работа
  • Прејадување или изгладнување

Основната причина за анксиозноста на работа зависи од личноста. За некои луѓе, екстра долгите работни часови, високиот стрес, недостатокот на поддршка од менаџерите и соработниците сите овие фактори може да доведат до тоа некој да развие анксиозност на работа

Управување со анксиозноста на работа

За среќа, има многу работи што можете да ги направите за да управувате со вашата анксиозност и стрес на работа.

  • Слушањето на вашиот внатрешен глас и соочувањето со некои од тие вознемирени мисли исто така може да помогне.
  • Имајте здрави навики. Доволно спиење, здрава исхрана, редовно вежбање и не конзумирање премногу алкохол или кофеин може да ви помогне да го одржите вашиот ум и тело во форма.
  • Бидете организирани. Иако расчистувањето на компјутерот и бирото можеби не изгледа висок приоритет, да останете организирани ќе направи чуда за вас на долг рок.
  • Бидете искрени со себе. Ако немате доволно време за тоа, не преземајте задачи, проекти и задачи со кои немате време да се справите.
  • Комуницирајте. Побарајте помош ако ви треба. Ако имате премногу работа и неможете да се справите, кажете ,разговарајте на таа тема.
  • Прославете ги вашите успеси. Пред да преминете на следната задача или проект, одвојте една секунда за да ја прославите вашата работа и да им се заблагодарите на луѓето кои ви помогнаа.
  • Едуцирајте се. Научете да забележувате знаци на анксиозност и добијте идеја како да се справите со тие симптоми на работа.
  • Подгответе се и планирајте. Ако имате некои големи проекти, започнете со нив рано и поставете мини рокови за себе. Исто така, може да помогне да се подготвите за проблеми што може да се појават и да се обидете да ги спречите.
  • Поставете јасни граници. Не носете ја работата дома со вас. На пример, поставете правило да не ја проверувате вашата говорна пошта или е-пошта откако ќе го напуштите работното место.
  • Ослободете се од токсични соработници. Не слушајте озборувања или негативност на вашето работно место.
  • Правете паузи кога ви треба. Обидете се со некои техники за длабоко дишење или прошетајте за да ја исчистите главата. Ќе се чувствувате освежени и подготвени да се вратите..
  • Кажете му на соработникот на кој му верувате. Имајќи некој на работа кој знае за вашата анксиозност може да биде утешно, а може да го олесни тој стрес и страв.
  • Работа. Зафаќањето со работа може да ја зголеми вашата самодоверба и да го зголеми вашиот социјален идентитет, а да не зборуваме за заработката на потребниот приход.

Анксиозноста, стравот и стресот се неизбежни на современото работно место. Изнаоѓањето здрави начини за одговор на секој од нив е клучно за унапредување на вашата кариера и успехот на организацијата како целина.

Во сите три случаи, клучни се секојдневните смирувачки вежби, вклучувајќи медитација, читање убава книга, размислување и разговори,комуникација со позитивни луѓе…

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...