Предвидувања за човечките ресурси во 2022 година

од 24HR

Најдобрите компаниите ќе откријат што навистина им е потребно на вработените.

Примарниот предизвик на работното место во 2022 година ќе биде околу талентите: привлекување на таленти, добивање на најдоброто од талентите што го вработувате и задржување на талентите. Работниот пејзаж драматично се промени и компаниите треба да се менуваат со него. Продолжува да има екстремен недостиг на квалификувани работници што започна уште пред неодамнешната пандемија.

Овој недостиг се должи на промената на демографијата, но беше засилен со тоа што постарите работници доброволно ги напуштаа своите работни места и предвремено се пензионираа за да го избегнат зголемениот ризик од Ковид-19 и неговите варијанти. Работниците кои остануваат во работната сила бараат подобри плати и пофлексибилни работни аранжмани, што за многумина вклучува способност да продолжат да работат виртуелно.

Аранжманите на работното место пред пандемијата во кои се очекуваше вработените да бидат во канцеларија 40 часа неделно, најверојатно нема да се вратат. Вработените докажаа дека работата на далечина функционира. Всушност, студијата на Microsoft Office покажа дека 81 процент од работниците дома се попродуктивни отколку во канцеларијата и студијата на Центарот за напредни студии за човечки ресурси на Универзитетот Корнел, покажа дека виртуелните работници се позадоволни од нивните соработници во канцеларијата. И истражувањето на Роберт Халф Интернационал покажа дека 75 отсто од вработените велат дека флексибилниот или виртуелен аранжман за работа ќе ги натера да изберат една работа наместо друга.

Ова значи дека компаниите во иднина треба да бидат чувствителни на различните потреби на нивната различна работна сила. Виртуелните вработени треба да бидат прифатени и сместени за да се задоволат нивните потреби за да бидат успешни. Според студијата направена од HR Solutions, 60 отсто од виртуелните работници имаат поголема намера да останат од традиционалните работници, па затоа имаат приоритет да им се дозволи да продолжат да работат од далечина.

Освен тоа, задржувањето таленти не е голема мистерија. Откријте што сакаат работниците што најмногу ви требаат и потоа креирајте план да им го обезбедите токму тоа кога ќе работат добро. Повеќето компании претпоставуваат дека компензацијата е врвниот, ако не и единствениот приоритетот што го имаат вработените, но ова е заблуда. Парите се важни и сите ние треба да можеме да си ги платиме сметките и да живееме живот на кој сме навикнати, но тоа не е крајната цел за денешните работници.

На пример, милениумците, кои во моментов сочинуваат речиси 75 отсто од работната сила, 88 отсто не чувствуваат дека парите се нивниот главен мотиватор, а 78 отсто велат дека ќе работат за помалку ако работата им биде предизвик. Што сакаат тие? Според институтот Great Place to Work, повеќе од која било друга генерација, милениумците бараат нематеријални добра како што се цел, флексибилност и транспарентност и не се плашат да дадат отказ доколку нивниот работодавец не ги исполни тие очекувања. Милениумците сакаат да се забавуваат и на работа. Според извештајот на Future Workplace, 39 проценти од професионалците за човечки ресурси ги оценуваат милениумите како „вљубени во забава“.

Три предвидувања за иднината на работата и човечките ресурси

Тековни хибридни конфликти

Разбирањето и вреднувањето на хибридната работа ќе продолжи да биде предизвик бидејќи ќе постои разлика во тоа што компаниите мислат дека треба да биде хибридната работа и тоа што работниците сметаат дека треба да биде хибридна работа. Тоа е затоа што секоја страна гледа на хибридната работа од своја перспектива.

Поголеми асинхрони операции

Ќе има поголем пораст на асинхроните операции, односно активностите што работниците можат да ги направат најдобро што одговара на нивниот распоред, а не на фиксен распоред. На пример, презентациите на состаноците може да се снимаат, гледаат и коментираат независно од сите присутни, користејќи го времето на состанокот за да се сумираат одлуките и да се стави поголем акцент на прашањата.

Проширено географско вработување

Речиси секоја компанија ќе го прошири географскиот отпечаток во кој вработува. Работата стана состојба на умот повеќе од само место каде што може да се извршува, дозволувајќи им на компаниите да можат драстично да се прошират каде што вработуваат работници. Работата ќе оди кај оние работници кои најдобро можат да го направат тоа, без разлика каде се наоѓаат низ светот.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...