Политиката Work From Anywhere на Spotify донесе низа придобивки за компанијата

од 24HR

На почетокот на 2020 година, лидерскиот тим на Spotify се собра во Њујорк и постави цел да стане целосно дистрибуирана компанија до 2025 година.

Во февруари 2021 година, Spotify го лансираше својот нов модел на работа наречен „Work From Anywhere“. Оваа политика им овозможува на вработените да одредат колку често работат од канцеларија и каде работат, се додека компанијата работи таму. Познатата платформа за аудио стриминг, исто така, го смени начинот на кој ги поставува платите, калибрирајќи ги по земја наместо по град или регион – придобивка што многу им значи на вработени па затоа околу 6% го промениле своето место на живеење веднаш откако ова стапи на сила.

Повеќе од една година подоцна, Spotify вели дека има помала стапка на обрт во споредба со нивоата пред пандемијата и зголемена разновидна застапеност. Имено, компанијата се прошири надвор од Њујорк и Калифорнија и сега е регистрирана во 42 американски држави. Во Европа, платформата го зголеми своето присуство надвор од седиштето во Стокхолм, и тоа во Германија, Шпанија и Холандија.

Spotify ги припишува овие промени на својата иницијатива за враќање во канцеларија. Стапката на атриција на компанијата беше за 15% помала во вториот квартал од 2022 година во споредба со истиот квартал во 2019 година. Уште повеќе, платформата за аудио стриминг вели дека нејзината флексибилност во поглед на локацијата и помогнала на компанијата да ги исполни целите на DEI, при што приближно половина од новите вработувања доаѓаат од локации надвор од главните центри на Spotify во Њујорк и Лос Анџелес.

„Луѓето ја сакаат таа флексибилност и таа слобода“, изјави за Fortune Катрина Берг, главен директор за човечки ресурси на Spotify. Берг и нејзиниот тим ја поминаа последната година следејќи како новиот модел на работа влијае на креативноста, соработката и продуктивноста, од кои последното се мери со квалитетот и брзината на завршените проекти.

Иницијативата „Work from Anywhere„ на Spotify беше замислена пред пандемијата. На почетокот на 2020 година, лидерскиот тим на Spotify се собра во Њујорк и постави цел да стане целосно дистрибуирана компанија до 2025 година.

Пандемијата на Ковид-19, се разбира, имаше други планови. Пандемијата ги испрати канцелариските работници дома, воведувајќи го експериментот работа од дома побрзо од очекуваното. На многу начини, тоа беше прикриен благослов.

„Јасна заедничка нишка во текот на нашите истражувања во изминатите неколку години, пред да го поставиме моделот Work From Anywhere, бараше флексибилност“, вели Ана Лундстром, потпретседател за човечки ресурси и еден од двајцата архитекти на политиката Work From Anywhere. „Исто така, сакавме да можеме да користиме уште пошироки и поразновидни извори на таленти отколку што користевме во моментов“, додава таа, наведувајќи ја засилената конкуренција за таленти и потребата за тимови кои ја одразуваат разновидната база на клиенти на компанијата.

Една година подоцна

Околу 150 од 6.500 глобални вработени на Spotify избраа да се преселат во друга земја, што претставува 2% од вкупната работна сила на компанијата. Речиси двојно повеќе се преселија во САД.

„Видовме дека многу луѓе имаат тенденција да се вратат поблиску до семејството“, вели Берг. „Видовме и зелен бран; луѓето сакаа да заминат од поголемите градови и да живеат поблиску до природата или да имаат поинаков тип на живот“.

Компанијата го скрати своето време за вработување откако започна Work From Anywhere, од 48 дена на 42 дена, што е огромна придобивка за растечката организација на тесниот пазар на труд.

Spotify сега работи со истражувачи од Стокхолмската школа за економија за дополнително да го разбере влијанието на Work From Anywhere врз креативноста, иновативноста, соработката, благосостојбата и енергијата.

Компанијата очекува да ги објави резултатите во следните две години.

0 коментар
1

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...