Дизајнирањето на вистинските политики на работното место е од клучно значење за успешна хибридна работа. За да го направат тоа, на лидерите им требаат вистинските алатки кои ќе го предводат овој пристап.
Преминот кон хибридна работа ја забрза брзината со која работните места се трансформираат и прилагодуваат. Сепак, ненадејната природа на промената на работното место – онаа предизвикана од пандемијата – значеше дека компаниите имаа малку време да формулираат соодветни политики на работното место. Дури и по две години, многумина сè уште се борат да се прилагодат на барањата на хибридното работно место. Но, за да ги задржат вработените ангажирани и да се осигураат дека можат да создадат исклучително искуство, компаниите треба да обрнат големо внимание на тоа како се дизајнирани нивните работни места и како се управува со работниот процес.
Недостатокот на прецизно планирање во светот на хибридната работа се покажа како бариера за ангажманот на вработените бидејќи извештаите сугерираат дека вработените сè уште се соочуваат со потешкотии при навигирање во кариерата поради нејасните и несигурни политики на компаниите. Индексот на работниот тренд на Мајкрософт за 2022 година забележа дека во Индија, над 45% од вработените изјавиле дека нивниот најголем предизвик останува да не знаат кога и зошто да дојдат во канцеларија. Додека компаниите веќе почнаа да донесуваат ад-хок мерки за премин од целосно далечинска работа, извештајот ги нагласува значајните предизвици кои моментално постојат. Така на пример, помалку од половина од компаниите во оваа земја (само 42%) имаат воспоставено тимски договори за да ги дефинираат новите норми.
Додека работодавците и вработените се движат напред во овие несигурни времиња, компаниите со правилни политики на работното место имаат поголеми шанси да вработуваат, обучуваат и задржуваат талентирани поединци.
Лидерите треба да ја дефинираат иднината
Лидерите имаат задача да утврдат зошто, кога и како во новиот свет на хибридна работа. Ова значи дефинирање на целта и модалитетот на соработка, дефинирање на хибридна етикета за состаноци, како тимски договори за тоа кога да се соберат лично, и преиспитување како канцелариите и дигиталните простори можат да играат помошна улога. Организациите кои не успеваат да ја сфатат потребата од итно редефинирање на работата се изложени на ризик да ги пропуштат вистинските придобивки од хибридната работа.
Дизајнирањето на работните места треба да обезбеди флексибилност притоа поддржувајќи ја соработката и задржувајќи го искуството на вработените непроменето. Многу компании почнаа да ги повикуваат вработените назад во канцеларијата, започнувајќи ја нивната транзиција кон хибридна работа. Но, неопходно е да се осигури дека работата не е различна и неврзана за вработените во хибриден свет, обезбедувајќи позитивно искуство и високо ниво на ангажман.
Овие нови правила на ангажман ја забрзаа потребата да се одговори на барањата на вработените. За лидерите, важно е да се фокусираат на создавање инклузивни работни средини кои ја поттикнуваат соработката и обезбедуваат флексибилност. Дигиталните алатки им помагаат на компаниите да дизајнираат работни места што ги задоволуваат барањата на вработените за флексибилност и цели. Дизајнирањето на работни места врз основа на луѓе, место и модел на процес, исто така, се покажа како корисно.
За ова, алатките како што се Viva Insights , Connections и Topics играат значајна улога. И покрај тоа што ја подобруваат ефикасноста на трансформациите на работното место, тие овозможуваат непречено преминување кон хибридна работа и гарантираат дека лидерите и менаџерите можат ефективно да се поврзат и да ангажираат таленти.
Оваа потреба е поитна од кога било досега. И многумина бараат соодветна работна технологија за да ги поддржи овие транзиции и да им овозможи да го визуелизираат работното место од иднината. Опсегот на решенија на работното место на Microsoft Viva им помага на компаниите да имаат подобри перформанси дозволувајќи им на тимовите да работат, да соработуваат и да учат дури и додека работат во хибриден свет. Додека компаниите често се фокусираат на трансформациите на работното место за да обезбедат продуктивност, пропуштањето на ситниците често се изоставува и предизвикува проблеми. Со опсегот на решенија на Microsoft, компаниите можат да ја насочат работата, ангажираноста и соработката за креирање на исклучително искуство на вработените.
И покрај тоа што навигацијата во неизвесни води стави многу компании во тешка ситуација, управувањето со работниот тек во период обележан со деловни нарушувања и менување на преференциите на вработените е поефикасно со вистинските алатки. Viva Connections, на пример, може да им помогне на тимовите да создадат јасна патека на состаноците и повисок ангажман без да се соочуваат со потешкотии и незгоди. Тоа им овозможува на компаниите да им олеснат на своите вработени да градат односи и да негуваат динамична, ангажирана работна сила која расте и учи заедно.
Во екот на растечката хибридна работа која бара исклучително искуство на вработените, користењето на вистинските дигитални алатки оди долг пат до дизајнирање на идните работни места и обезбедување на задоволително ниво на ангажман.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.