Еден од најголемите предизвици што ги имаат бизнисите кога станува збор за payroll е да одлучат кој оддел треба да биде одговорен за тоа. Ова е еден од првите аспекти што треба да ги земете во предвид кога одредувате како да управувате со payroll во вашиот бизнис.
Подолу, ќе го разгледаме payroll доколку би бил под одделот за финансии и payroll доколку би бил под одделот човечки ресурси. Ова ќе ви помогне подобро да го разберете начинот на кој ова треба да се постапува во вашата компанија.
Payroll управуван од одделот за човечки ресурси
Обработката на payroll е една од многуте обврски со кои се очекува да се справат професионалците за човечки ресурси. Постојат голем број различни причини зошто многу бизниси веруваат дека најдобриот пристап е да се задржи payroll под човечки ресурси.
- Човечки ресурси има надлежност кога станува збор за закони за работни односи кои се однесуваат отсуство,награди, плата и слично.
- Човечките ресурси се најдобро позиционирани да се занимаваат со payroll поради фактот што најголемиот дел од податоците за платите доаѓаат од активностите преземени од овој оддел. Ова вклучува одбитоци, бенефиции, неплатено отсуство, унапредувања, раскинувања, регрутирање и слично.
- Човечки ресурси првенствено се занимаваат со прашања кои се однесуваат на вработените. Затоа, ако некој вработен има прашање за payroll, HR ќе биде одговорен за ова.
- Доверливоста на вработените е нешто што треба да се управува на ниво на човечки ресурси. Ова значи дека платниот список природно би припаѓал на одделот за човечки ресурси.
Payroll управуван од одделот за финансии
- Бидејќи payroll вклучува финансии, може да биде вкулучен со сите други сметководствени работи под финансискиот оддел. Има многу луѓе кои се залагаат за овој пристап.
- Payroll има тенденција да биде најголемиот трошок за огромното мнозинство на бизниси и организации и, поради тоа, бизнисите ќе поднесуваат извештаи до одделот за финансии за целите на следење и известување за буџетот.
- Друга причина зошто payroll се смета за финансиска работа е поради силните внатрешни контроли што се потребни. Професионалците за човечки ресурси обично не се свесни за строгите ревизорски и правни процеси што мора да ги следи payroll за да биде усогласен.
- Финансиските експерти, исто така, можат да бидат подобро поставени како стручни советници поради даночните прашања што се однесуваат на payroll.
- Водењето payroll е нешто што вклучува сметководствени знаења и функции, за кои е одговорен секторот за финансии. Примери за ова вклучуваат објавување во главната книга и помирувања, на пример.
Значи, кое е најдоброто решение?
Како што можете да видите, има придобивки поврзани со двете опции. Но ова исто така значи дека има голем број предизвици поврзани и со двете. На пример, и покрај сите предности поврзани со payroll кои ги има Одделот за човечки ресурси, овие професионалци нема да ги имаат потребните сметководствени и финансиски знаења, што може да биде голема бариера.
Ова може да го превртите и на друг начин. Иако финансискиот оддел може да го има целото техничко знаење, тие не се справуваат со прашањата на вработените и доверливоста, и затоа ова би можело да биде проблем ако вработениот има проблем поврзан со платите.
Кога се обидувате да дизајнирате бизнис кој ги избегнува монетарните ризици и добро функционира, на пример, избегнувајќи кршење на правилата и прописите за човечки ресурси, постојат две јасни работи. Првата е дека не сакате поединци кои немаат обука за човечки ресурси да имаат интеракција со вработените при што еден неточен збор може да резултира со тужба. Подеднакво, вие не сакате не-сметководители во вашиот сметководствен систем.
Поради сето ова, се чини очигледно дека двата одделенија треба да работат заедно за да дојдат до совршен заклучок кога станува збор за управување со payroll во кој било бизнис. Треба да се осигурате дека професионалците за човечки ресурси се справуваат со сите работи кои се соочуваат со вработените, додека оние во финансискиот оддел се справуваат со сите сметководствени работи. Ова е најдобриот начин да се осигурате дека нема да се појават проблеми поради оние со непотребни вештини кои работат на одредени елементи од payroll.
Затоа, вашата главна задача е да се осигурате дека воспоставувате систем со кој HR и финансискиот оддел можат добро да работат заедно. Ефикасна платформа за соработка ќе биде во сржта на ова. Исто така, треба да бидете сигурни дека секој е свесен за своите улоги и одговорности.
Како што можете да видите, има многу што треба да се земе предвид при одредувањето како треба да се управува со payroll во вашата компанија. Се надеваме дека овој водич фрли малку светлина врз различните придобивки и предизвици кои се поврзани со двете опции.
Најдоброто решение е да се обезбеди ефикасна комуникација помеѓу двата одделенија. Соработката е клучот за успехот во модерните бизниси денес, а тоа дефинитивно важи кога станува збор за управување со payroll.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.