Оглас за Правник

од 24HR

Финансиско друштво M Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје е небанкарска финансиска институција, специјализирана за брзо одобрување и исплата на мали, необезбедени потрошувачки кредити, кое е дел од Management Financial Group (MFG), групација која обезбедува финансиски услуги во Бугарија, Украина, Романија, Полска, Македонија и уште многу други земји ширум светот.

Ние сме млад тим од искусни професионалци, сакаме да работиме напорно и да бидеме најдобри. Ако си подготвен да ни се придружиш на нашето патување, ќе ни биде задоволство да ни се приклучиш во тимот !

Како резултат на брзата експанзија и потребата од добра организација ФД М Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје има потреба од Правник.

Идеалниот кандидат треба да биде лидер, да има искуство во менаџирање на вработени, резултатно ориентиран, добро организирана и самоиницијативна личност која може да понуди брзи решенија за новонастанати ситуации.

Работни задачи и одговорности:

  • Сеопфатни правни услуги;
  • Правни совети;
  • Изработка на дописи, акти и сите видови извештаи потребни за пред надлежни институции;
  • Застапување и заштита на интересите на работодавецот пред државни органи;
  • Изготвување на правила, процедури и политики за работење;
  • Познвање на регулативата на Закон за спречување перење пари и финансирање на тероризам
  • Консултантски услуги за секој вид на договори;
  • Обезбедување на законска услогласеност со дејноста на друштвото;
  • Истражување и проценка на различни фактори на ризик во врска со деловни одлуки и активности;
  • Применување ефективни техники за управување со ризик и проактивни совети за можни правни проблеми;
  • Комуникација и преговарање со надворешните страни, регулатори, надворешни соработници, државни органи и клиенти;
  • Редовно следење и навремено информирање за измените во применливите прописи;
  • Учество во нови проекти;
  • Давање на совети, правни мислења и предлози во врска со нови продукти, процеси и проекти;
  • Целосно спроведување на постапки пред надлежни институции за промени на управител, основна главнина, отворање на нови ПП, регистрација/пререгистрација на работно време;
  • Носење на одлуки поврзани со секојдневното работење;
  • Имплементирање на измените од соодветните закони;
  • Подготовка или ревидирање на политиките и процедурите за да се осигура усогласеност;
  • Асистирање на останатите оддели, како што е потребно;
  • Навремено известување за ризик согласно важечките закони и прописи;
  • Спроведување на интерни оценки, проверки и тестирања на потенцијалните ризици од работењето;
  • Давање на насоки за усогласеност на работењето;
  • Следење на ризиците и преземање на мерки за намалување на истиот;
  • Навремено идентификување на новите ризици кои произлегуваат од новите прописи во врска со финансии, лични податоци, перење пари.
  • Следење и имплементирање на регулативи, закони и политики релевантни за финансискиот сектор.
  • Развивање и ажурирање на интерни процедури и политики за комплајанс во согласност со законските барања.
  • Изработка на извештаи за усогласеност и комуникација со регулаторните тела.
  • Давање правни совети и поддршка за различни правни и деловни прашања поврзани со финансиски трансакции, договори и корпоративни активности.
  • Изработка, ревизија и анализа на договори, општи услови и други правни документи.
  • Решавање на правни спорови и застапување на компанијата пред судови и други институции.
  • Контрола и мониторинг на сомнителни трансакции и подготовка на извештаи за финансиски разузнавачки служби.
  • Обезбедување правна поддршка за корпоративното управување, вклучувајќи регистрирање на промени во трговскиот регистар.
  • Учество во спроведување на интерни ревизии за проценка на усогласеноста со регулативите и процедурите.
  • Давање препораки за подобрување на системите за внатрешна контрола.
  • Координација со адвокатски канцеларии, ревизори и регулаторни тела.

Квалификации:

  • Задолжително високо образование;
  • Минимум 3 години работно искуство во дејноста. Искуство во работењето со небанкарски финансиски институции ќе се смета за предност;
  • Одлично познавање на англиски јазик;
  • Oдлично познавање на MS Office;
  • Поседување на возачка дозвола Б – категорија.

Потребни вештини:

  •  Одлични интерперсонални вештини (одговорност за вработените, контрола на тимот и претставување на друштвото);
  •  Комуникативност, прецизност, лојалност, иноватиност, тимска работа, добра организираност;
  •  Можност за извршување на задачи во куси рокови и справување со работа под притисок;
  •  Способност за планирање на своите работни обврски како и ефективно планирање и насочување на работните задачи на тимот;
  •  Самоиницијативност;
  •  Способност за индивидуална и тимска работа;
  •  Комуникациски и организациски вештини.

Ние нудиме:

  •  Компетитивна плата;
  •  Пријателска работна атмосфера;
  •  Работа во брзо растечко друштво нуди индивидуален раст и развој на своите вработени;
  •  Работа со фантастичен тим од професионалци и индивидуалци кои веруваат во интегритет,   тимска работа и отворена комуникација;
  •  Приватно здравствено осигурување;
  •  Можност за внатрешни и надворешни обуки за усовршување;
  • Учество во општествено одговорни активности.
  • Ваучер за склучен брак
  • Ваучер за родено дете

Испратете го вашето CV или мотивационо писмо на careers@mcash.mk

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...