Лидерите за човечки ресурси сметаат дека работодавците треба да се усогласат со очекувањата на своите вработени доколку сакаат да ја задржат мотивираноста на работната сила.
Како што пандемијата на Ковид-19 и натаму трае, професионалците за човечки ресурси продолжуваат да работат на стратегии за иднината на работното место. И додека голем број од тие планови се фокусирани на логистиката на хибридната и далечинската работна сила, експертите предупредуваат дека лидерите за човечки ресурси треба да осигураат дека развојните очекувања на вработените ќе послужат како основа за тие стратегии.
Така, на пример, додека бизнис лидерите ги формализираат политиките за тоа како и од каде нивните вработени ќе работат на долг рок, тие треба да имаат солидно разбирање за чувствата и очекувањата на вработените на оваа тема. За повеќето вработени, флексибилноста е клучен двигател на нивните перспективи, вели Ангела Гринфедер од компанијата „Мистер Купер“.
Вработените сè повеќе бараат поголема флексибилност“, вели таа, додавајќи дека од неопходно значење е компаниите да се прилагодат на ова и да ги стават тие потреби во фокусот на нивната стратегија за човечки ресурси во 2022 година.
Тоа е всушност тренд кој се забележува низ сите индустрии. Во една неодамнешна студија на „Ернст и Јанг“ дури 88% од анкетираните вработени изјавиле дека се „за“ флексибилно работно време, додека 87% исто така сакаат поголема слобода на своите работни места.
Во наредните месеци, работодавачите ќе треба да развијат попрогресивни пристапи за флексибилност за да останат во согласност со барањата на вработените, вели Пери Стаки од компанијата „Истерн Хемикал“.
„Долгорочниот деловен успех“, вели тој, „е директно поврзан со долгорочниот успех на луѓето, а тоа значи да понудите нешто што ќе ги охрабри вработените да ја изберат вашата компанија како место каде што ќе ја градат својата долгорочна кариера.
На крајот, Гринфедер се согласува дека од работодавците во 2022 година ќе се очекува да создадат „средина каде луѓето сакаат да бидат“ ставајќи акцент на искуството на вработените и градење на култура насочена кон луѓето.
Но додека многу компании се стремат кон таква култура со години, пандемијата го промени начинот на кој „бучните“ вработени се однесуваат кон типот на работна култура што ја бараат – што веројатно ќе привлече зголемено внимание на проблемот меѓу деловните лидери во 2022 година, вели Џули Турпин. , главен директор за луѓе во осигурителната компанија „Браун и Браун“.
Иако нејзината фирма се подготвува за повторно разгледување на „иднината на работата“ во 2022 година, вели таа, лидерите се стремат да ги вметнат очекувањата на вработените за културата во таа стратегија.
„Потребите на вработените се менуваат“, вели таа. „Тие сакаат повеќе од бонус и плата – тие сакаат да припаѓаат на нешто, да се чувствуваат исполнето“.
Концентрирањето на развојот на културата и искуството на вработените се само неколку делови од сложувалката; работодавачите исто така треба да се погрижат да имаат алатки за да ги измерат тие напори – како за сегашните вработени, така и за кандидатите – додава Турпин.
И потребата за акција никогаш не била поитна, бидејќи предизвиците за вработување во услови на „Големата оставка“ не покажуваат знаци на забавување додека одиме во 2022 година. Најновите бројки од Бирото за статистика на трудот, на пример, покажаа дека 4,4 милиони Американци ги напуштиле своите работни места во септември, што ги поттикна лидерите за човечки ресурси да бараат нови начини како „интервју за останување“ за да се обидат да задржат дел од своите вработени.
Тековниот недостиг на таленти создава „многу нестабилна ситуација за навигирање“ за лидерите за човечки ресурси – и тоа е клима што веројатно ќе остане во годините што доаѓаат, вели Мајкл О’Харе од компанијата „Д Есте Лаудер“.
„Сето ова кулминира“, вели тој, „во потребата за повторно размислување и архитектура на стратегиите за човечки капитал кои ќе се справат со предизвиците на луѓето со зголемена агилност и приспособливост“, вели тој.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.