Иднината е флексибилна:Привлекување и задржување на талентот на Gen Z

од 24HR

Колумна на Магдалена Андонова-HR Specialist во Next Generation Company.

Како професионалец за човечки ресурси, од клучно значење е да се разбере дека очекувањата на помладите генерации, како што е Gen Z, значително се разликуваат од оние на претходните генерации. Компаниите кои не успеваат да го признаат овој јаз ризикуваат да изгубат генерација на високо талентирани поединци со уникатни вештини и перспективи кои можат да помогнат да се движи нивната организација напред. Затоа, од суштинско значење е компаниите да ги приспособат своите стратегии за вработување и компаниска култура за да привлечат и задржат таленти на Gen Z.

Еден од примарните предизвици со кои се соочуваат компаниите при вработувањето на Gen Z е нивното очекување за моментално задоволство. Тие се навикнати на брза комуникација, повратни информации и најнова технологија во нивниот личен живот и го очекуваат истото во нивната професионална средина. Како такви, компаниите треба да обезбедат врвна технологија и комуникациски методи за да се приспособат на нивните преференции.

Во исто време, Gen Z има низа вештини и атрибути кои можат значително да им користат на компаниите. Тие се технолошки, претприемачки, прилагодливи и носат свежа перспектива на работното место. Со капитализирање на овие квалитети, компаниите можат да развијат иновативна и колаборативна работна култура која ја вреднува креативноста, различноста и инклузивноста.

За да се привлечат и задржат талентите на Gen Z, компаниите треба да прифатат флексибилни работни аранжмани како што се опциите за работа на далечина, флексибилните распореди или можностите за споделување работни места, да дадат приоритет на различноста и вклученоста и да поттикнат работна средина која промовира континуирано учење и развој.

Оваа генерација го цени балансот помеѓу работата и животот и има поголема веројатност да остане лојална на компанија која нуди позитивна работна култура, можности за раст и напредок и јасна цел и вредности кои се усогласени со нивната. Компаниите кои ги прикажуваат своите вредности и мисија во нивните огласи за работа, веб-страници и присуство на социјалните мрежи имаат поголема веројатност да привлечат таленти на Gen Z кои се насочени да направат позитивно влијание.

Нудењето можности за континуирано учење, како што се програми за менторство, сесии за обука или програми за развој на лидерство, може исто така да бидат важни причини за привлекувње на оваа генерација

Покрај тоа, компаниите можат да ги искористат уникатните квалитети на Gen Z за да стекнат конкурентска предност во денешниот бизнис свет кој брзо се менува. Со инвестирање во нивниот развој, компаниите можат да создадат високопродуктивна и ангажирана работна сила која е подобро подготвена да одговори на барањата на иднината.

Како заклучок, компаниите мора да ги препознаат уникатните квалитети и преференци на Gen Z и да ги приспособат своите стратегии за вработување и култура на компанијата за да ги привлечат и задржат најдобрите таленти. Со тоа, компаниите можат да изградат поразновидна и иновативна работна сила која е добро позиционирана да успее во денешната брза дигитална ера.

За авторот:

Магдалена Андонова-HR Specialist во Next Generation Company.Учеството во професионалниот раст на вработените е она кое е мој двигател за понатамошен развој во секторот за човечки ресурси.

0 коментар
1

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...