Без разлика во која професија работите, важно е да бидете експерт во вашиот занает. За да го постигнете овој успех, мора да поседувате широк спектар на социјални вештини, вклучувајќи професионализам на работното место, чесност, интегритет, добри манири и добар став.
Секој професионалец за човечки ресурси треба да има некои заеднички особини за да се справи со вработените во организацијата. Кој се особините што треба да ги поседува:
1. Емоционална интелигенција
Емоционалната интелигенција, или способноста за прецизно идентификување и одговор на емоциите, е една од највредните компетенции за човечки ресурси. Остварувањето на висок EQ им овозможува на професионалците за човечки ресурси подобро да ги разберат и да се поврзат со вработените. Препознавањето на чувствата и искуствата често ја заработува довербата и соработката од колегите на персоналот за човечки ресурси.
Вработените честопати се двоумат дали да ги признаат своите вистински чувства или можеби не се доволно свесни за да ги препознаат. Емоционално вешт професионалец за човечки ресурси може точно да ги посочи емотивните двигатели зад однесувањето и брзо да дојде до коренот на проблемот.
2. Силни комуникациски вештини
Кога станува збор за човечки ресурси, комуникацијата со вработените е најважната вештина.Вашите зборови имаат влијание врз сите околу вас. Ако не можете правилно да пренесете што сака работодавецот од вработен или обратно, двете страни лесно може да бидат повредени од вашите зборови. Како успешен професионалец за човечки ресурси, мора ефикасно да ги користите вашите зборови за да комуницирате со сите вклучени страни.
3. Силна етика
Како професионалец за човечки ресурси, мора да бидете без прекор кога станува збор за вашата етика. Ви се доверени доверливите информации за вработените и вашиот работодавец треба да знае дека нема да ги споделите. На пример, пријател кој исто така е вработен може да праша за платата на друг вработен. Како нејзин пријател, можеби ќе сакате да ѝ кажете, но како професионалец за човечки ресурси вашата етика ќе ве спречи. Дополнително, ваша работа е да ги поставите етичките стандарди и да ги промовирате на работното место.
4. Добар слушател
Одделот за човечки ресурси се ушите на организацијата. Човечките ресурси ги слушаат прашањата и грижите на вработените. Овие членови на тимот бараат повратни информации од вработените . Кога ќе се појават лични или професионални проблеми, соиграчите бараат совет за човечки ресурси.
Да се биде целосно присутен во разговорот, исто така, може да му помогне на вработениот за човечки ресурси да ги собере невербалните знаци. Со читање меѓу редовите на разговорот, професионалците за човечки ресурси можат побрзо да ги дијагностицираат и третираат проблемите.
5. Силни вештини за управување со конфликти
Никогаш не е лесно да се справите со конфликтот.Професионалецот за човечки ресурси, треба брзо да ги искористи вештините и лесно да управува со конфликтот. Ќе треба да ги соберете сите информации, да го идентификувате проблемот, да дојдете до можни решенија и да преговара за решение. Конфликтот е природен, но со вистинските вештини за управување со конфликти и способност да ја смените перспективата, можете да одржувате непречено функционирање на канцеларијата.
6. Организациски вештини
Кога работите како професионалец за човечки ресурси, ќе имате многу должности во канцеларијата: вработувајте, отпуштајте, одржувајте канцелариска евиденција, справувајте се со конфликти на работното место и едуцирајте го вашиот тим. Вие не само што ќе играте голема улога во секојдневниот живот на вработените, туку и ќе мора да бидете во тек со голема количина на документи. Понатаму, законите и регулативите постојано се менуваат, што ги прави организациските вештини неопходни за да бидете во тек со вашите должности.
Повеќето работни места за човечки ресурси бараат диплома во поврзана област. Сепак, степенот на човечки ресурси не е единствениот услов за ефикасно извршување на улогата. На професионалците за човечки ресурси, исто така, им треба посебен сет на вештини за да се истакнат во нивните улоги. Со усовршување на овие способности, професионалците за човечки ресурси можат подобро да им служат на организациите и на вработените. Иако овие особини им доаѓаат природно на некои луѓе, вештините можат да се изградат и има простор за постојано подобрување.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.