Дали менаџерите треба да бидат пријатели со нивните вработени?

од 24HR

Да се ​​биде дел од бизнис обично значи да се биде дел од екосистемот на луѓе кои се во постојана интеракција еден со друг. Во средина во која секојдневно сте во близок контакт со истите луѓе, имате тенденција да создавате блиски односи со овие луѓе. Дали е можна врската „пријател и менаџер“?

Вашите соработници разговараат со вас за лични прашања, тоа често доведува до пријателства и контакти надвор од работата.Нема лошо во тоа да вработените развиваат блиски лични односи еден со друг, но динамиката помеѓу шефот и вработениот е малку поинаква.

Како лидер, менаџерите и шефовите треба да внимаваат на начинот на кој се однесуваат со своите вработени. Постојат линии кои не треба да се преминуваат, поради различни причини.

Од една страна, треба да избегнувате исклучително блиски лични пријателства со вработените, но од друга, треба да им дадете до знаење дека се грижите за нив како поединци, а не само како работници.

Зошто не можете да бидете најдобри пријатели

Кога водите тим, имате повеќе одговорности. Тие одговорности вклучуваат донесување тешки одлуки и оценување на вработените.

Замислете дека треба да оцените некој кој ви е многу близок. Или замислете дека треба да отпуштите личност со која станавте добри пријатели со текот на годините.

Добрите менаџери треба директно да ги предизвикаат своите вработени,на вработените им треба водство, а не блиски пријателства од нивните менаџери.

-Бидете праведни

Како лидер, треба да избегнувате каква било перцепција за фаворизирање, а помагањето на другарот на работа е дефиниција за фаворизирање. Вработените речиси веднаш забележуваат фаворизирање и тие стануваат огорчени. Ако секоја вечер излегувате на пијачка со некој од вашите вработени и се дружите со таа личност за време на викендите, бидете сигурни дека сите други вработени го забележуваат тоа.

Ова може да доведе до создавање на перцепција за фаворизирање, дури и ако тоа навистина не постои.

Другите ќе мислат дека немаат шанси за можности за раст и дека вработените со кои сте најблиски ќе бидат оние кои најверојатно ќе добијат покачувања и унапредувања кои не се засноваат на перформансите.

Можностите за развој на кариерата треба строго да се засноваат на перформансите и вештините. Затоа треба да бидете сигурни дека сите во вашиот тим знаат дека ги делат истите можности за напредување кои се стриктно засновани на заслуги и што е најважно.

-Одлуки можат да бидат тешки

Кога сте пријатели со вработен, тешко ви е да ги видите постоечките недостатоци или да ги оставите настрана вашите лични чувства кога е потребно. На пример, може да ги занемарите нивните грешки бидејќи имате емотивна врска со нив.

Вашето пријателство со вработен никогаш не треба да влијае на вашите одлуки за покачувања, задачи и отпуштања. Отпуштањето лоши вработени е неизбежен дел од вашата работа и не можете да држите некого само затоа што сте пријатели.

Отпуштањето на вработените со слаби перформанси е нешто што треба да го направите, без оглед на тоа колку може да сте блиски со нив на лично ниво.

-Оценувањето на вработен станува тешко

Сите менаџери ги оценуваат и предизвикуваат своите вработени. Тоа е дел од работата.

Ако се спријателите со некого на работа, тој може да добие впечаток дека е над дисциплината.

Исто така, пријателите навистина не се предизвикуваат едни со други на работа. Во бизнисот, предизвикот на вработените е неопходен за секаков вид напредок. Ефективните менаџери мора постојано да ги анализираат перформансите на вработените и да бидат подготвени да укажат на недостатоците на вработениот – нешто што е речиси невозможно да се направи правилно кога таа личност е ваш добар пријател.

Постојат најдобри практики кога станува збор за вршење проценки на вработените, а оставањето на личните чувства и особини на личноста надвор од прегледите на перформансите е една од нив.

Да се биде менаџер и пријател

Ваше е да најдете рамнотежа и да бидете пријателски расположени со вашите вработени но и да бидете добар менаџер за нив. Добрата вест е дека не мора да бидете ладни кон вашите вработени за да воспоставите авторитет.

Не мора да бидете најдобри пријатели со вашите вработени за да им покажете дека се грижите за нив.

Бидете подеднакво добар ментор на сите ваши вработени. Предизвикајте ги и покажете дека се грижите за нивните кариери и личниот живот. Постојат линии кои можат и мора да се повлечат.

Еве неколку работи што можете да ги направите за да ја пронајдете совршената рамнотежа.

  • Бидете поддршка
  • Пријателите го сакаат најдоброто еден за друг? Истото важи и за вашиот тим.Бидете ТИМ
  • Ако минуваат низ тежок период, покажете им дека сте спремни да помогнете и дајте им совет. Можете да покажете емпатија за нивните проблеми без да се вклучите лично во нив.
  • Не мора да бидете најдобри пријатели со вашите вработени за да ги знаете нивните силни страни и да го поддржите нивниот раст. Ако навистина го сакате она што е најдобро за нив, инвестирајте во нивното знаење и вештини. Научете ги како да успеат. На крајот на краиштата, тие се вашиот најважен имот на работа.
  • Биди искрен.Сите силни врски се градат на искреност. И исто како што добар пријател би ви рекол кога правите нешто погрешно, без разлика колку тоа боли, добар менаџер ќе користи отворена комуникација за да им помогне на вработените да станат подобри во она што го работат.Искреноста е еден од најдобрите принципи што можете да ги користите за да воспоставите здрава рамнотежа помеѓу грижата за вашите вработени и нивното професионално водење.
  • Имајте доверба и разбирање.Довербата гради пријателства, но гради и здрави и продуктивни односи меѓу шефовите и персоналот.Кога им верувате на вашите вработени, неизбежно им давате поголема слобода.

Постојат многу начини да стекнете почит и восхит од вашите вработени без да создадете лични односи со нив што на крајот може да имаат негативен ефект врз динамиката на вашето работно место.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...