Секој поединец е различен. Некои се одлични комуникатори, но може да ја изгубат контролата во дадени стресни ситуации, додека други можат да ги мотивираат своите тимови, а сепак да завршат со неуспех поради недостаток на здрав организациски вештини. Прочитајте за 6-те универзални вештини кои го прават успешниот менаџер.
Секоја индустрија бара свое специфично знаење. Меѓутоа, покрај тоа, квалитетите што го прават поединецот да биде добар менаџер имаат тенденција да бидат прилично слични. Следниве вештини се 6 основни работи кои им се потребни на менаџерите за ефикасно и ефективно управување со вработените со цел да го извлечат најдоброто од нив:
Комуникација
Поседувањето добри комуникациски вештини е веројатно најважната вештина која менаџерите треба да ја имаат. Ако не можете правилно да комуницирате со оние што ги надгледувате, останатите вештини навистина нема да бидат важни. Во бројни задачи за управување, највообичаено и прво нешто што треба да се направи е да ги соопштите вашите мислења, очекувања и потреби на другите. Не треба да бидете менаџер ако не уживате во работата со луѓе. Исто така, треба да бидете способни да им испратите на другите вистинска порака за да бидете сигурни дека тие ве разбираат. Типот на моќта што ја користите за убедување на другите за вашите ставови е исто така многу важен.
Организација
Веројатно втората најважна вештина што можете да ја имате како менаџер е способноста да организирате. Треба да бидете способни да излезете со план, а потоа да поставите, организирате и следите. Ова исто така вклучува разбирање на процесите и правилата на вашата компанија, како и меѓу поединците. Мора да бидете способни да предвидите што ќе се случи и во кое време.
Одржување на тим
Добрите менаџери знаат како да ги одржат своите тимови здрави. Интензивната меѓусебна конкуренција на тимот не носи никаква корист врз благосостојбата на луѓето. Сепак, конкуренцијата помеѓу тимовите може да биде многу стимулативна и здрава. Ако еден од членовите на тимот забрза напред и ги остави останатите членови без да им помогне, тимот најверојатно ќе пропадне. Добриот менаџер ќе ги забележи овие неправилности многу лесно. Тој или таа ќе се обиде да ја поправи ситуацијата преку разговори со тимот, главно преку слушање на членовите. Во голема мера, успешниот и здрав тим се потпира на довербата помеѓу вработените и менаџерот. Ако менаџерот е во состојба систематски да гради доверба, членовите на тимот ќе се чувствуваат многу попосветено и поценето.
Лидерство
Не е доволно само да ги слушате проблемите на колегите. Еден добар менаџер треба да ги реши овие проблеми и да докаже дека е посветен на целите на тимот. Исто така, одговорност на менаџерот е да ги дефинира целите заедно со членовите на тимот и потоа јасно да ја додели одговорноста на различните членови на тимот. Еден добар менаџер ќе има јасна визија во однос на насоката во која сака да се насочи тимот. Членовите на тимот треба да бидат „заразени“ со оваа визија, така што сите ќе се насочат во ист правец.
Ефикасно справување со промени
Многу менаџери се темелно запознаени со целиот работен процес. Ова им овозможува да ги прават работите на речиси автоматски начин. Добриот менаџер е прилагодлив и флексибилен. Кога се соочува со пречки, тој или таа има способност да реагира брзо. Стресот не го спречува менаџерот да донесе правилни одлуки за тимот и компанијата.
Длабоко знаење
Добрите менаџери имаат темелно разбирање за процесот со кој тој или таа управува, вклучувајќи го и видот на задачите што ги извршуваат членовите на тимот и како тие работат. Оваа вештина не е толку важна како и другите. Меѓутоа, во некои случаи, да го нема тоа ќе значи дека менаџерот и тимот никогаш не работат со максимален капацитет или не ги користат сите свои потенцијали поради недостаток на разбирање еден за друг.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.