Присутност vs. Продуктивност:Време е за фокус на Резултати

од 24HR

Колумна на Горан Кацарски HR Manager Agile Pro Solutions

Во многу работни средини, вредноста на еден вработен често се мери според тоа колку време физички е присутен, наместо според квалитетот или количината на неговата продуктивност. Традиционалниот начин на размислување ги наградува вработените за нивното присуство и долгото работно време, дури и кога тоа време не е ефикасно потрошено. Сепак, во денешната брза деловна средина, овој пристап е застарен. Она што им е потребно на организациите не се само вработени кои се присутни, туку вработени кои се продуктивни. Разликата помеѓу овие два поими може да ја одреди успешноста или стагнацијата на една компанија.

Продуктивноста оди подалеку од едноставно седење на биро осум часа дневно. Таа се однесува на постигнување на значајни задачи кои носат резултати. Иако присутноста некогаш можеби била gold standard, денешните бизниси се соочуваат со сè поконкурентни пазари, каде што ефикасноста, иновациите и резултатите се она што навистина е важно. Вработените кои се фокусираат на продуктивноста носат ниво на посветеност и ефикасност кое може да ја движи компанијата напред. За HR професионалците и менаџерите, предизвикот е да се создаде култура каде продуктивноста е приоритет, наместо само присутноста.

За да се промени овој начин на размислување, организациите треба повторно да го дефинираат што значи успех. Наместо да го ценат времето поминато во канцеларија, компаниите треба да го поттикнуваат работниот процес базиран на резултати. Ова вклучува поставување јасни очекувања, дефинирање на остварливи цели и нудење флексибилност на вработените за да го организираат своето време на начин кој ќе ја максимизира нивната ефикасност. Нудењето флексибилност  всушност може да ја подобри продуктивноста, дозволувајќи им на вработените да работат кога се најфокусирани.

Понатаму, поттикнувањето на култура ориентирана кон резултати бара и менаџерите да бидат пример. Кога лидерите ќе покажат дека квалитетното работење е поважно од времето поминато на работното место, вработените се поверојатно да го прифатат истиот начин на размислување.

Заклучок: Ценете ја Продуктивноста, а не Присутноста

Компаниите кои се ориентираат кон резултати наместо кон присутност, ги отвораат вратите кон повисоки нивоа на креативност, мотивација и успех. Промената на начинот на размислување не значи да работиме повеќе, туку попаметно. Ценете ги резултатите, наградувајте ја продуктивноста, и ќе го извлечете најдоброто од вашите вработени – и од вашиот бизнис.

За автоорт:

Горан Кацарски HR Manager Agile Pro Solutions

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...