Видови на бонуси во една компанија

од 24HR

Без разлика дали ја засладувате понудата за работа, покажувате благодарност за исполнувањето на целите или ја споделувате заработката на компанијата, бонусите можат да играат важна улога во привлекувањето и задржувањето на квалитетни вработени. Сепак, навигацијата низ различните видови бонуси и кога да ги користите може да биде комплицирана.

Различни видови бонуси и како најдобро да ги искористиме.

1. Бонус при потпишување на договор

Кога вработувате врвни таленти, сакате вашата понуда за работа да биде конкурентна. Бонус за пријавување е црешата на врвот, што ја прави вашата понуда за работа уште послатка. Тоа е еднократно плаќање и се користи во различни ситуации:

  • Ако вашиот апликант има повеќе понуди за работа од други компании и сакате да ја направите вашата понуда поконкурентна
  • Ако се натпреварувате со понуда од друга компанија
  • Ако не можете да ја понудите саканата плата на апликантот, можете да понудите бонус за пријавување за да помогнете да се надополни празнината (на пример, ако апликантот бара 70илјади, а вие можете да понудите само 50 илјади, можете да понудите најавување бонус од 20 илјади)
  • Ако неодамна сте вработиле нов вработен и сакате да воспоставите добра волја

Бонусите при потпишување на договор обично бараат од вработениот да остане во вашата компанија најмалку шест месеци до една година.

2. Бонус за задржување

Додека бонусот при потпишување на договор носи таленти во тимот, но се користи бонус и за задржување на вработениот . Ова е обично еднократна исплата која ги наградува вработените со високи перформанси или вработените кои работеле во компанијата подолг временски период.

Со податоците со кои располагаат вработените станаа помоќни од кога и да е,тие ги користат податоците за нивните барања за работа и преговори. Повеќе не се работи само за бројот на вработени; работодавачите мора да плаќаат конкурентно за да го привлечат она што им треба. Бонусите за задржување се влијателен начин да им се покаже на вработените дека се ценети – и да ги спречи да скокаат во нова можност. Бонусот за задржување, исто така, може да се користи наместо зголемување на платата, ако покачувањето не е можно во тој момент.

Бонусот за задржување може да се испорача како паушален износ или да се подели во период определен во договорот. Што се однесува до износот, ова варира; просечниот бонус за задржување е помеѓу 10-15% од основниот приход на вработениот.

3. Годишен или бонус на крајот на годината

 Годишниот или бонус на крајот на годината е најчестиот тип на бонус. Многу компании ќе му доделат на секој вработен цел бонус на почетокот на годината. На крајот на годината, доколку некој вработен ги постигнал своите цели, тој е награден со овој годишен бонус. Компанијата или одделот, исто така, мора да ги постигнат своите резултати од перформансите со цел бонусите да бидат исплатени.

Износот на секој бонус варира помеѓу одделите и позициите, и обично се одредува од раководството на компанијата и човечките ресурси.

4. Бонус за одмор

Покрај регресот за годишен одмор, инспирирајте ги вашите вработени да добијат празничен дух со популарната практика на компанијата – бонус за одмор. Бонус за одмор се дава околу времето на зимскиот одмор за да им се заблагодари на вработените за една година работа. Тие се еднократна исплата која може да биде која било висина.

5. Таен бонус

Тајните бонуси, обично се бонуси од четири до пет цифри кои често се даваат како спонтан подарок . Ова може да се користи за да се препознаат извонредните резултати на фирмата или во тешки времиња. На пример, на крајот на 2020 година, многу компании понудија дискрециони бонуси на вработените како начин да го зајакнат моралот по една предизвикувачка година.

Тајните бонуси може да се доделат во форма на готовина или како картички за подароци.

6. Бонус за препорака

Вработувањето може да биде стресно. Бонусот за препорака на кадар е корисна алатка за да се избегнат таксите за регрутирање и наместо тоа да ги поттикнете вашите вработени да упатуваат квалификуван талент за позиции кои тешко се пополнуваат. На вработен му се дава бонус за препорака на соодветен кадар откако успешно ќе се вработи некој што го упатиле.

Бонусите за препорака или за упатување на кадар  може да варираат од 1000 евра нагоре.Некои фирми плаќаат големи износи кога се работи за кадар за високи позиции. Сепак, повеќето компании го одредуваат износот врз основа на голем број фактори.

Некои позиции, како што се инженерските позиции, тешко се пополнуваат. Упатувањето за оваа позиција може да биде полесно да се пополни ако другите вработени се поттикнати со бонус за препорака.

7. Бонус при распределба на профит

 Со споделување на добивката, компанијата издвојува однапред одредена сума од својата добивка пред оданочување која потоа се распределува меѓу квалификуваните вработени. Ова се дава како бонус над основната плата во форма на акции или паричен износ.

Споделувањето на добивката често се користи за да се мотивираат перформансите на вработените и да се зголеми ангажираноста на вработените. Споделувањето на профитот им покажува на вработените дека кога победува компанијата, победуваат сите.

Убавината на бонусите

Навремен и соодветен бонус може да биде разликата помеѓу успешно вработување или губење на апликантот поради конкуренцијата или зголемување на лојалноста со вработен кој можеби се чувствува незадоволен. Без разлика дали наградувате некого со бонус за крајот на годината или го зајакнувате празничниот дух со празнични бонуси во целата компанија, сите бонуси се вредни средства за градење на успешен тим.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...