14 Ефективни стратегии за задржување на вработените

од 24HR

Значи, сега е време да потврдите дека вашиот бизнис ги прави вистинските работи за да помогне да се поттикне задоволството од работата на вработените и, на крајот, да се задржи високо ценетиот талент. Прво, треба да разберете зошто вашите вработени можеби бараат нова можност – и размислете зошто некои членови на тимот можеби веќе поднеле оставки.

Зошто работниците си заминуваат?

Излезните интервјуа може да обезбедат непроценлив увид во перспективата на вработените на вашата компанија и да помогнат да се утврди дали вашите стратегии за задржување на вработените треба да се подобрат.

Повеќе од веројатно, ќе слушнете дека работникот што заминува како наведува една или повеќе од следниве причини за напуштање на својата работа:

  • Несоодветна плата (Забелешка: во Анкетата за оптимизам за работа на Роберт Халф, 65% од работниците рекле дека зголемувањето на платата е главната причина поради која бараат нова работа.)
  • Пакет поволности и поволности што не е конкурентен
  • Чувство на преоптоварување и/или неподдржано
  • Ограничено напредување во кариерата
  • Потреба за подобар баланс помеѓу работата и животот
  • Недостаток на препознавање
  • Досада
  • Незадоволство од менаџментот
  • Загриженост за насоката на компанијата или финансиското здравје
  • Незадоволство од културата на компанијата
  • Желбата да се направи промена
  • Попривлечни можности за работа во други компании

Стратегии за задржување на вработените за задоволство од работата

Додека пазарот на труд во некои индустрии и региони ги фаворизира работодавците, кандидатите со барани вештини веројатно нема да мора да чекаат долго за да најдат нова можност. Многу компании никогаш не престанаа да регрутираат таленти за време на пандемијата, а многу други го зголемија темпото на вработување во последниве месеци.

Ако чувствувате дека вашиот бизнис е изложен на ризик од губење на врвни таленти, треба брзо да се движите за да ги зајакнете вашите стратегии за задржување на вработените.

Еве 14 области каде намерното дејствување може да помогне да се зголеми задоволството од работата на вработените и да се зголеми вашата способност да се задржите на ценети работници:

1. Вклучување и ориентација

Секој нов вработен треба да биде поставен за успех од самиот почеток. Вашиот процес на вградување треба да ги научи новите вработени не само за работата, туку и за културата на компанијата и како тие можат да придонесат и да напредуваат во неа. Не штедете на овој критичен прв чекор. Обуката и поддршката што ја обезбедувате од првиот ден, без разлика дали лично или виртуелно, може да го постави тонот за целиот мандат на вработениот во вашата фирма.

2. Програми за менторство

Спарувањето на нов вработен со ментор е одлична компонента што треба да ја додадете во вашиот продолжен процес на прием, особено во оддалечена работна средина. Менторите можат да им посакаат добредојде на новодојденците во компанијата, да понудат насоки за учење и кариерно растење.

Но, не ги ограничувајте можностите за менторство на новите вработени. Вашиот постоечки персонал – и целокупната перспектива за задржување на вработените и задоволството од работата на тимот – може значително да имаат корист од односите ментор-менторирани.

3. Надоместок на вработените

Од суштинско значење е компаниите да им плаќаат на своите вработени конкурентен надоместок, што значи дека работодавачите треба редовно да ги оценуваат и прилагодуваат платите. Дури и ако вашиот бизнис не може да ја зголеми платата во моментов, размислете дали би можеле да обезбедите други форми на компензација, како што се бонуси. Не заборавајте за подобрување на здравствените бенефиции и плановите за пензионирање, кои можат да помогнат да се подигне и задоволството од работата на вработените.

4. Поволности

Поволностите може да ја направат вашата работа да се истакне пред потенцијалните нови вработувања и повторно да го ангажираат сегашниот персонал додека го зајакнуваат моралот на вработените. Според истражувањето за нашиот Водич за плати, флексибилните распореди и опциите за работа на далечина се поволностите што многу професионалци најмногу ги ценат. Покрај тоа, околу една третина од професионалците што ги анкетиравме рекоа дека платеното родителско отсуство е голем плус.

 5. Фитнес и велнес бенефиции

Одржувањето на вработените во форма – ментално, физички и финансиски – е само добра работа. Многу водечки работодавци ги проширија и подобрија своите велнес понуди за време на пандемијата за да им помогнат на вработените да се чувствуваат поддржани и да им дадат приоритет на нивната благосостојба. Програмите за управување со стресот, услугите за планирање на пензионирањето и надоместокот за фитнес часови се само некои примери за тоа што вашиот бизнис би можел да размисли да им обезбеди на вработените.

6. Комуникација

Преминот кон хибридна и далечинска работа ја нагласи важноста на добрата комуникација на работното место. Вашите директни извештаи, без разлика дали работат на лице место или од далечина, треба да чувствуваат дека можат да дојдат кај вас со идеи, прашања и грижи во секое време. И како лидер, треба да бидете сигурни дека го правите вашиот дел за да помогнете во промовирањето на навремена, конструктивна и позитивна комуникација низ целиот тим. Погрижете се и проактивно да се поврзувате со секој член на тимот на редовна основа, за да добиете чувство за нивниот обем на работа и задоволство од работата.

7. Континуирана повратна информација за перформансите

Многу работодавци го напуштаат годишниот преглед на перформансите во корист на почести состаноци со членовите на тимот. На овие состаноци еден на еден, разговарајте со вашите вработени за нивните краткорочни и долгорочни професионални цели и помогнете им да ја визуелизираат својата иднина со компанијата. Иако никогаш не треба да давате ветувања што не можете да ги исполните, разговарајте за потенцијалните сценарија за напредување во кариерата заедно и изгответе реален план за постигнување на тие цели.

8. Обука и развој

Како дел од обезбедувањето континуирани повратни информации за перформансите, можете да им помогнете на вработените да ги идентификуваат областите за професионален раст, како што е потребата за учење нови вештини. Унапредувањето на вештините на вашите вработени е особено важно денес бидејќи технологијата продолжува да го менува начинот на кој работиме. Кога луѓето се усовршуваат, тие добиваат нови способности и компетенции како што еволуираат деловните барања.

Направете приоритет да инвестирате во професионалниот развој на вашите работници. Дајте им време да присуствуваат на виртуелни конференции, да обезбедат надоместок за школарина или да платат за продолжување на образованието. Исто така, не заборавајте за планирање на сукцесијата, што може да биде многу ефикасен метод за унапредување на професионалниот развој и градење на лидерски вештини.

9. Системи за признавање и награди

Секој човек сака да се чувствува ценет за работата што ја работи. И во денешната „работна сила каде било“, благодарноста на работодавачот може да има особено големо влијание. Затоа, не заборавајте да им се заблагодарите на вашите директни извештаи кои минуваат повеќе и објаснуваат како нивната напорна работа и помага на организацијата. Некои компании поставуваат формални системи за наградување за да поттикнат одлични идеи и иновации, но можете да воведете привлечни програми за препознавање дури и ако имате мал тим или ограничен буџет.

10. Рамнотежа помеѓу работата и животот

Каква порака испраќа вашето управување со времето до вработените? Дали очекувате персоналот да биде достапен деноноќно? Здравата рамнотежа помеѓу работата и животот е од суштинско значење за задоволството од работата. Луѓето треба да знаат дека нивните менаџери разбираат дека имаат животи надвор од работа – и да препознаат дека одржувањето рамнотежа може да биде уште поголем предизвик кога работат од дома. Охрабрете ги вработените да постават граници и да го одвојат времето за одмор. И ако доцните ноќи се неопходни за да се заврши проектот, размислете да им дадете дополнително време за да го надоместат.

11. Флексибилни работни аранжмани

Многу компании разбираат дека иако повторно ги отвориле своите канцеларии, некои од нивните вработени сè уште претпочитаат да работат од далечина, барем со скратено работно време. Немањето таа опција може дури и да ги поттикне вработените да дадат отказ. Неодамнешното истражување покажа дека половина од професионалците кои работат од дома би барале нова работа доколку од нив се бара да се вратат во канцеларија со полно работно време.

Затоа, размислете порано отколку подоцна за тоа што можете да им понудите на вработените ако далечинската работа на постојана основа не е опција.

Комбинирана работна недела? Флексибилно работно време? Или можеби хибридна опција за работење? Сето горенаведено може да помогне да се ослободи од стресот за вашиот тим – и да се зголеми задржувањето на вработените.

12. Ефективно управување со промените

Покрај сите неодамнешни нарушувања поради пандемијата, секое работно место мора да се справи со промени, добри и лоши. И вработените бараат увид и уверување во раководството во овие времиња. Ако вашата организација минува низ голема промена, одржувањето на вашиот тим колку што е можно информиран помага да се олеснат грижите и да се управува со гласините. Направете големи најави или поединечно или на групен повик или состанок и оставете време за прашања.

13. Акцент на тимската работа

Треба да ги охрабрите сите ваши вработени, а не само играчите со ѕвезди, да придонесат со идеи и решенија. Промовирајте тимска работа преку создавање можности за соработка, приспособување на стиловите на работа на поединци и давајќи им на сите слобода да донесуваат одлуки и корекции на курсевите доколку е потребно.

14.Признание за промовриање,големи и мали

Последниот совет за промовирање на задржувањето на вработените е да се прикажат значајните достигнувања.Без разлика дали вашиот тим ќе заврши пред крајниот рок на големиот проект или работникот ќе достигне годишнина од работа, искористете ја можноста заедно да ја одбележите. Дури и ако ви треба виртуелно да прославите, тоа може да биде значаен и незаборавен момент за секого.

 14-те стратегии за задржување на вработените наведени погоре се само некои начини да помогнат да се зголеми задоволството од работата на членовите на вашиот тим. Погрижете се редовно да ги обновувате вашите насоки. Тоа вклучува да останете актуелни на пазарните стандарди за плати и бенефиции и најадобри практики за развивање атрактивна култура на работното место и силни односи менаџер-вработен. Некои членови на тимот неизбежно ќе ја напуштаат вашата организација порано отколку што би сакале. Но, можете барем да ја направите нивната одлука малку поостра. И ако тие вработени ја напуштаат вашата фирма знаејќи дека се ценети и подржани, тие веројатно ќе кажат добри работи за вашиот бизнис и можеби дури и ќе се вратат на работа во вашата компанија еден ден.

За авторот:

Александар Тасев е сертифициран Специјалист за човечки ресурси, кој на само дваесет години ја има започнато својата професионална кариера во секторот за човечки ресурси, а две години подоцна и успешен Специјалист за човечки ресурси кој работи во реномирана шведска компанија одговорен за регрутација и селекција на кандидати, стратегиски пристап на кандидати итн.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...