Откривање на моќта на личното брендирање во патувањето во потрага по работа: сеопфатен водич за оние кои бараат работа

од 24HR

Оливера Анџелковиќ е извршен директор и кариерен консултант во Olivera Coaching & Consulting со седиште во Хаг, Холандија која од 2017 година, им помогна на безброј клиенти да се движат низ процесот на барање работа и да ги добијат посакуваните работни места

Кога барате работа, не можете да се потпрете само на биографија. Како се претставувате – онлајн и офлајн – игра витална улога во привлекувањето на потенцијалните работодавци. Личното брендирање стана клучен фактор во овој процес, обликувајќи како се перцепираат кандидатите и влијаејќи на нивните шанси да ја добијат својата работа од соништата. Разбирањето на улогата на личното брендирање може да им даде на кандидатите контрола врз нивниот професионален имиџ, правејќи значителна разлика во нивното патување на барање работа.

Овој водич ќе ги истражи многуте аспекти на личното брендирање, неговата важност во барањето работа и практичните чекори кои ќе ви помогнат да го подобрите вашиот личен бренд.

Што е лично брендирање?

Личното брендирање вклучува создавање и промовирање на вашиот уникатен идентитет и понуда на вредност. Тоа е вашата репутација. Станува збор за воспоставување слика што одразува кој сте, за што се залагате и што можете да постигнете. За оние кои бараат работа, силен личен бренд е моќен диференцијатор во конкурентни средини.

Со градење на автентичен и привлечен личен бренд, можете ефективно да ги пренесете вашите вештини и искуства. Истражувањата покажуваат дека над 70% од работодавците користат социјални медиуми за да ги прегледаат кандидатите, што значи дека добро дефинираниот личен бренд може да поттикне доверба и да ги подобри вашите шанси да бидете избрани за интервјуа.

На ист начин, слабото присуство на интернет, како што е профил на LinkedIn без фотографија , без  било каква активност и неколку врски, може да предизвика сомнеж кај регрутерите за вашата автентичност како кандидат.

Важноста на личното брендирање во успехот во барањето работа

1. Воспоставување кредибилитет и доверба

Со безброј кандидати за секоја позиција, личното брендирање е од суштинско значење за воспоставување кредибилитет. Градите доверба со потенцијалните работодавци кога ја артикулирате вашата единствена вредност и ги прикажувате вашите достигнувања. На пример, кандидатите кои ја споделуваат својата експертиза на платформи како LinkedIn добиваат 50% повеќе барања за интервју.

2. Истакнување на конкурентен пазар

Создавањето моќен личен бренд ви помага да се издвоите од толпата апликанти. На пример, кандидатите кои истакнуваат специфични достигнувања – како зголемување на продажбата за 30% или водење на успешен проект со буџет од 100.000 евра – стануваат запаметени за регрутерите. Оваа диференцијација може да доведе до повеќе интервјуа и понуди за работа.

3. Подобрување на онлајн присуство

Работодавците често ги истражуваат кандидатите преку Интернет пред да донесат одлуки за вработување. LinkedIn е од суштинско значење овде. Ја зголемувате вашата видливост со развивање на силно онлајн присуство кое се усогласува со вашиот личен бренд. Редовното ажурирање на вашиот профил на LinkedIn, вклучувањето во дискусии во индустријата или споделувањето внимателни статии може значително да го подобри рангирањето на вашиот профил во пребарувањето и да ве направи поатрактивен кандидат.

4. Привлекување на вистинските можности

Вашиот личен бренд треба да ги одразува вашите аспирации и вредности во кариерата. Јасната порака за тоа што се надевате да постигнете помага да се привлечат можности за работа кои одговараат на вашите цели. Оваа јасност не само што го рационализира вашето барање работа, туку и го подобрува вашето задоволство од работата на долг рок.

Клучни елементи на силен личен бренд

1. Автентичност

Да се ​​биде автентичен е од суштинско значење за создавање на личен бренд. Кандидатите треба да ги прифатат нивните различни квалитети и искуства. На пример, ако имате искуство и во развој на софтвер и во графички дизајн, прикажувањето на оваа уникатна комбинација може добро да резонира кај потенцијалните работодавци кои бараат повеќе квалификувани поединци.

2. Конзистентност

Доследноста е од витално значење за одржување на значаен личен бренд. Погрижете се вашите онлајн и офлајн репрезентации да се усогласат. Ова значи користење на сличен тон на глас и визуелен стил на сите платформи. Без разлика дали тоа е вашиот профил на LinkedIn, вашата лична веб-локација или вашите професионални интеракции, конзистентната порака го подобрува препознавањето и довербата.

3. Експертиза

Позиционирањето себеси како експерт во вашата област може да го подигне вашиот личен бренд. Ова може да се постигне преку тековно образование или споделување знаење. На пример, започнувањето блог за трендовите во индустријата или зборувањето на вебинари може да го утврди вашиот кредибилитет и да допре до поширока публика.

4. Вмрежување

Вмрежувањето игра клучна улога во личното брендирање. Градењето односи во вашата индустрија ги отвора вратите за работни места и заеднички напори. Присуството на конференции, поврзувањето на LinkedIn и активното вклучување во дискусии може да ја прошири вашата професионална мрежа и да ја зголеми вашата видливост.

Чекори за подобрување на вашиот личен бренд за време на вашето барање работа

1. Дефинирајте го вашиот бренд

Започнете со идентификување што ве прави единствени. Кои се вашите силни страни, вредности и страсти? Размислете што ве издвојува од другите кандидати. Ова основно разбирање ќе ги води вашите лични напори за брендирање.

2. Оптимизирајте го вашето онлајн присуство

Погрижете се вашите онлајн профили да го одразуваат вашиот личен бренд. Фокусирајте се на платформи како LinkedIn и вашата лична веб-страница. Користете клучни зборови релевантни за индустријата за да ја подобрите вашата видливост и да се осигурате дека вашите профили се усогласени со пораката на вашиот бренд.

3. Креирајте вредна содржина

Споделете содржина што ја покажува вашата експертиза и интереси. Ова може да бидат написи, објави на блогови, видеа или ажурирања на социјалните медиуми. Со споделување вредни сознанија, се позиционирате како авторитет со знаење во вашата област и поттикнувате ангажман.

4. Барајте повратни информации

Соберете мислења од колегите и менторите во врска со вашиот личен бренд. Разбирањето како другите ве доживуваат помага да се идентификуваат областите за подобрување и да се истакнат вашите силни страни.

5. Постојано поврзувајте се со вашата мрежа

Останете ангажирани во вашата мрежа со коментирање на објави, споделување релевантни написи и учество во дискусии. Редовното вклучување го одржува вашиот профил видлив и го зајакнува вашето присуство во индустријата.

6.Прифаќање на промените

Како што пазарите на труд продолжуваат да се развиваат, така се зголемува и значењето на онлајн репутацијата. Тоа длабоко го обликува вашиот успех во барањето работа, дозволувајќи им на кандидатите да ја пренесат својата единствена вредност, да се издвојат од конкуренцијата и да привлечат соодветни можности.

Внимателно пристапувањето кон личното брендирање ќе ве поттикне во вашето патување во кариерата. Овој пристап го трансформира барањето работа од застрашувачка задача во возбудлива можност за раст. Започнете денес и дозволете вашиот личен бренд со доверба да ве води кон вашиот уникатен пат во кариерата.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...