Искуството на клиентите и вработените – супермоќта што ја обликува иднината на современите компании

од 24HR

На 16-ти април 2025 година, во хотелот DoubleTree by Hilton во Скопје, се одржа Третата интернационална конференција за искуство на клиенти и вработени – CX & EX Conference ’25, во организација на Македонската асоцијација за искуство на клиенти и вработени (MACEX). Настанот ги обедини водечките професионалци од регионот и пошироко, со цел да се дискутира за тоа како човечкиот фактор станува стратешка вредност и клучна предност на успешните компании.

Под темата „Човечкото искуство – супермоќта што ја води иднината“, конференцијата понуди инспиративни говори и актуелни дискусии за улогата на лидерството, дигиталната трансформација, емоционалната интелигенција и развојот на компаниите кои ги ставаат клиентите и вработените во сржта на својата стратегија.

Меѓу панелистите беше и г-ѓа Бјанка Катру, Директорот на Oдделот за Човечки ресурси и Финансии и Генерален Менаџер на М Брокер, која зборуваше за новите улоги на лидерите, за тоа како се балансира технолошкиот напредок со човечкиот фактор, и за тоа како компаниите денес треба да го мерат вистинскиот успех.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...