Негативните соработници или колеги се вообичаени во повеќето бизниси .Стратегиите за борба против негативноста не се секогаш најлесните за спроведување и практикување. Некои луѓе зрачат со негативност. Не ги сакаат нивните работни места или не ја сакаат нивната компанија. Нивните менаџери се секогаш неспособни и секогаш тие се тие кои се третирани неправедно. Компанијата секогаш оди надолу, а клиентите се безвредни. За успех и благосостојба на работа мора да научите да се справувате со овие негативни соработници
Има два типа негативни колеги:постојано негативни колеги и повремено негативни колеги
Немате причина да се дружите со негативни луѓе и факт е дека нивната негативност е заразна. Ако се дружите со негативни луѓе и вие може да станете негативни. Дали е потребно тоа? Вашата кариера и работа треба да ви донесат радост, а не тага и негативност.
Како можете да се справите со двата типа на негативни луѓе. Треба да им пристапите поинаку и понекогаш можеби ќе ви треба помош за решавање на нивното влијание врз вас и вашето работно место.
Повремено негативни колеги
Понекогаш позитивните луѓе се негативни,но нивните причини за негативност се легитимни. Ќе преземете сосема поинаков начин со овие повремено негативни луѓе, чија негативност може да има некакво оправдување.
Совети за справување со повремени негативни колеги
Слушајте ги поплаките на вработениот или соработникот.Треба да слушате додека не бидете сигурни дека тие се чувствуваат слушнати. Понекогаш луѓето повторуваат негативни чувства одново и одново затоа што не се чувствуваат како навистина да сте ги слушале. Поставувајте прашања. Појаснете ги нивните изјави.
Одлучете дали мислите дека вработениот или колегата има легитимни причини за нивната негативност. Ако одлучите потврдно, прашајте дали тие би сакале вашата помош да го решите проблемот. Ако побараат помош, дајте совет или идеи за тоа како колегата да ја реши причината за нивната негативност.
Добредојдени се краткорочните совети кои ја упатуваат личноста во позитивна насока. Но, вашата улога не е да давате терапија или советување. Ниту, пак, вашата улога е да давате сеопфатни совети за кариера или долгорочни препораки. Посочете го колегата на корисни книги, семинари или Одделот за човечки ресурси за да го реши нивниот проблем. Знајте ги вашите граници кога ги советувате соработниците.Колегата може сака само да се пожали и пријателски да биде ислушан.Тие не сакаат ваш совет или помош за решавање на ситуацијата.
Долгорочното жалење ја намалува вашата енергија и позитивниот поглед. Не дозволувајте тоа да се случи. Кажете му на колегата дека повеќе сакате да преминете на попозитивни теми. Кажете му на колегата дека неговото жалење влијае на тоа како се чувствувате за вашата работа и вашето работно место .
Ако ја слушате негативноста на соработникот и одлучите дека нивните грижи не се легитимни, кажете му.
Ќе треба да вежбате лична и професионална храброст и да им кажете што мислите за причината за нивната негативност. Кажете му на колегата дека се грижите за нивната среќа на работа, но не се согласувате со нивната проценка за ситуацијата. Вие, на пример, не се согласувате дека раководството лажело или прикрило информации неправилно за да го доведе во заблуда персоналот. Верувате дека информацијата е дадена веднаш штом била достапна.
Постојано негативни колеги
Колегата ќе се обиде да ја привлече вашата симпатична природа, но ако мислите дека негативноста е неоправдана не трошете го вашето време слушајќи или помагајќи му на колегата да се справи со негативните чувства.
Совети за справување со постојано негативни колеги
Справете се со постојано негативни луѓе така што ќе поминувате што е можно помалку време со нив. Исто како што поставувате граници со соработниците чија негативност мислите дека е неоснована или неоправдана, треба да поставите граници и со вистински негативни колеги.
Причините за нивната долгорочна негативност не се ваша грижа. Секој негативен човек има приказна. Немојте да влијаете на вашиот сопствен позитивен став со слушање на приказните или со прегледување на историјата и позадината за поплаките за кои се тврди дека предизвикуваат негативност. На љубителите на негативност им треба нова работа, нова компанија, нова кариера, нов поглед, нов живот или советување.
Ако сте принудени, преку вашата улога во компанијата, да работите со негативна личност, поставете граници. Не дозволувајте да бидете вовлечени во негативни дискусии. Кажете му на негативниот колега дека повеќе сакате позитивно да размислувате за вашата работа. Избегнувајте да обезбедите симпатична публика за негативноста.
Предложете му на негативното лице да побара помош од човечки ресурси или од нивниот менаџер. Обидете се да ја насочите личноста во насока да добиете помош со нејзината негативност.
Запомнете, постојаната негативност што влијае на работата и околината на соработниците е работно однесување кое може да бара дисциплински мерки до прекинување на работниот однос.
Ова значи дека негативниот колега не е само ваш товар што треба да го носите. Тој е проблем на компанијата и компанијата треба да биде свесна и да овозможи решавање на проблемот на негативниот колега или соработник.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.