Автори на статијата се Михаил Китановски – интернационален бизнис и менаџмент консултант во Д2ЕМ Консалтинг и Марија Трпковска – Менаџер за човечки ресурси во Рептил.
Довербата излегува од срцето на меѓучовечките односи. Најпрво треба да се погрижите да имате доверлива врска, а потоа доаѓа лојалноста. Во работната средина се изразува доверба меѓу работодавачот и работникот. Лојалноста не се гради во еден ден, таа се заработува од ден на ден.
Лојалноста на вработените започнува со лојалноста на работодавачот. Тоа е двонасочна улица.
Кои вработени се лојални? Ако прашаме менаџери од различни компании, ќе добиеме различни одговори. Некои сметаат дека лојален вработен е оној кој останува прекувремено, друг смета дека секогаш лесно го презема товарот и е на страната на раководството, трето дека е личност која работи од основањето на компанијата иако причините бидејќи неговата упорност може да биде лична…
Верните вработени се ценети и имаат низа квалитети. Тие ги имаат следните карактеристики:
– се носители на воспоставените традиции и вредности,
– ја ценат нивната работа,
– лесно се справуваат со привремените тешкотии во компанијата,
– секогаш се трудат да ја завршат својата работа најдобро што можат за да го постигнат најдобриот можен резултат,
– покаже одговорност,
– лесно ги исполнуваат задачите надвор од опсегот на работните обврски,
– прифатете ги организациските промени,
– се грижи за успехот на компанијата,
Секоја компанија сака да има задоволни вработени и помал обрт на работна сила. Лојалните вработени се носители на успешни компании. Со цел прво да изградите лојални вработени, треба да создадете и одржувате силна врска со нив. Да се поттикне меѓусебната доверба. За да се постигне ова, неопходно е на вработените да им се покаже дека постои партнерство помеѓу менаџментот и вработените, преку одржување на позитивни меѓучовечки односи кои менаџерот може да ги постигне. Многу луѓе мислат дека лојалноста се обезбедува со повисоки плати и бенефиции, но тоа не е секогаш случај. За да се постигне лојалност од вработените, важно е компанијата да покаже лојалност кон нив.
Лојалните вработени имаат природен глад за усовршување и успех, тие се основата на секоја компанија, секогаш размислуваат за начини како да и помогнат на компанијата да расте и својот ентузијазам го пренесуваат на новите вработени.
„Лојалноста е посветеност на компанијата, гордост во компанијата“
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.