Постигнување извонредност во управувањето со човечките ресурси

од 24HR

Автори на статијата се Михаил Китановски – интернационален бизнис и менаџмент консултант во Д2ЕМ Консалтинг и Марија Трпковска – Менаџер за човечки ресурси во Рептил.

Довербата излегува од срцето на меѓучовечките односи. Најпрво треба да се погрижите да имате доверлива врска, а потоа доаѓа лојалноста. Во работната средина се изразува доверба меѓу работодавачот и работникот. Лојалноста не се гради во еден ден, таа се заработува од ден на ден.

Лојалноста на вработените започнува со лојалноста на работодавачот. Тоа е двонасочна улица.

Кои вработени се лојални? Ако прашаме менаџери од различни компании, ќе добиеме различни одговори. Некои сметаат дека лојален вработен е оној кој останува прекувремено, друг смета дека секогаш лесно го презема товарот и е на страната на раководството, трето дека е личност која работи од основањето на компанијата иако причините бидејќи неговата упорност може да биде лична…

Верните вработени се ценети и имаат низа квалитети. Тие ги имаат следните карактеристики:

– се носители на воспоставените традиции и вредности,

– ја ценат нивната работа,

– лесно се справуваат со привремените тешкотии во компанијата,

– секогаш се трудат да ја завршат својата работа најдобро што можат за да го постигнат најдобриот можен резултат,

– покаже одговорност,

– лесно ги исполнуваат задачите надвор од опсегот на работните обврски,

– прифатете ги организациските промени,

– се грижи за успехот на компанијата,

Секоја компанија сака да има задоволни вработени и помал обрт на работна сила. Лојалните вработени се носители на успешни компании. Со цел прво да изградите лојални вработени, треба да создадете и одржувате силна врска со нив. Да се ​​поттикне меѓусебната доверба. За да се постигне ова, неопходно е на вработените да им се покаже дека постои партнерство помеѓу менаџментот и вработените, преку одржување на позитивни меѓучовечки односи кои менаџерот може да ги постигне. Многу луѓе мислат дека лојалноста се обезбедува со повисоки плати и бенефиции, но тоа не е секогаш случај. За да се постигне лојалност од вработените, важно е компанијата да покаже лојалност кон нив.

Лојалните вработени имаат природен глад за усовршување и успех, тие се основата на секоја компанија, секогаш размислуваат за начини како да и помогнат на компанијата да расте и својот ентузијазам го пренесуваат на новите вработени.

„Лојалноста е посветеност на компанијата, гордост во компанијата“

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...