Во денешниот деловен свет, компаниите сè повеќе ја разбираат важноста на професионалните мрежи на своите вработени, особено на LinkedIn. Овие врски не само што им помагаат на вработените да се поврзат со нови можности, туку можат да донесат и значителни придобивки за целата компанија.
Студијата од Харвард бизнис школа покажува зошто и како компаниите треба да инвестираат во градењето и одржувањето на LinkedIn мрежите на своите вработени.
Како LinkedIn мрежите ја зголемуваат вредноста на компаниите?
LinkedIn е една од водечките професионални мрежи, преку која вработените можат да создадат врски што ќе придонесат и за успехот на компанијата. Вработените со добро развиена мрежа можат да привлечат нови клиенти, да идентификуваат потенцијални таленти и да воспостават вредни партнерства за соработка. Истражувањата покажуваат дека компаниите кои поддржуваат активно учество на своите вработени на LinkedIn имаат пристап до поширока база на знаење, нови идеи и иновации, што директно влијае на нивниот развој.
Придобивки од инвестирање во LinkedIn конекциите на вработените:
- Пристап до нови таленти и клиенти: Вработените кои имаат „силни“ конекции на LinkedIn можат да помогнат во идентификување и привлекување на квалитетни таленти, што е клучно во процесот на регрутација, како и нови клиенти, што пак е клучно за продажбата.
- Градење на брендот на компанијата: Кога вработените го користат својот профил за промовирање на компанијата, тие директно придонесуваат кон јакнење на корпоративниот бренд во професионалната заедница.
- Размена на знаење и иновации: LinkedIn овозможува вработените да останат информирани за најновите трендови и практики во индустријата, што може да придонесе за континуирано унапредување на процесите во компанијата.
Како компаниите можат да го поттикнат т.н. LinkedIn мрежен ефект?
- Поддршка на професионалниот развој: Компаниите треба да ги охрабрат вработените да градат и развиваат свои професионални конекции на LinkedIn, што ќе биде од корист и за нивниот личен развој и за компанијата, дури и да предложат и овозможат плаќање на претплата на LinkedIn.
- Обуки за користење на LinkedIn: Со организирање обуки за користење на платформата, компаниите можат да им помогнат на вработените подобро да се поврзуваат и да ги прошират своите конекции со релевантни професионалци кои ќе се идентификуваат како потенцијални соработници.
- Промовирање на активноста на LinkedIn: Компаниите можат да ги поттикнат вработените да споделуваат успеси, новости и релевантни информации поврзани со работата, што ќе придонесе за јакнење на присутноста на компанијата на пазарот.
Безбројни се примерите кои конекциите од LinkedIn донеле бенефит за компаниите, а овде ќе споменеме еден таков пример. Се работи за компанија од технолошкиот сектор која континуирано ги охрабрува своите инженери и продажни тимови да одржуваат активни профили на LinkedIn. Еден од инженерите воспоставува контакт со водечки иноватор во индустријата, што резултира со ново партнерство и развој на заеднички производ. Оваа ситуација покажува како мрежите на вработените можат да отворат нови можности за компанијата и да го поттикнат нејзиниот раст.
LinkedIn конекциите и активноста на вработените на оваа мрежа претставуваат значаен ресурс кој компаниите треба да го користат и развиваат. Со поддршка на професионалниот развој на вработените и промовирање на активна присутност на LinkedIn, компаниите можат да ги зголемат своите шанси за успех, да привлечат нови таленти и клиенти, како и да останат конкурентни на пазарот.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.