6. Го поттикнува кариерниот развој на вработените
Тој не води грижа само за работата, туку и за понатамошната кариера на своите вработени. Од таа причина, споделува свои проценки и го поддржува професионалниот раст на вработените.
7. Има чиста визија/стратегија за тимот
Преку добра комуникација со тимот, добриот менаџер секогаш знае каде се наоѓа неговиот тим во моментот, каде треба да биде во иднина и како да стигне до таму.
8. Ја познава работата
Тој не е туак само да шефува, туку и самиот ги познава секојдневните работни задачи на вработените. Така го спознава нивниот капацитет и секојдневните предизвици со кои се соочуваат тие.
9. Соработува ефикасно
Лошите менаџери ги саботираат другите тимови, додека добрите работат за општото добро на компанијата.
10. Донесува јасни одлуки
Добриот менаџер не е импулсивен, туку аналитичен и промислен во донесувањето одлуки. По разгледување на фактите и перспективите, ги придвижува работита, дури и ако тоа на некого не му одговара. Тој секогаш останува доследен на своите одлуки.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.