ПРОМЕНЛИВИТЕ ОЧЕКУВАЊА НА РАБОТНАТА СИЛА, БАРААТ И
ПОГОЛЕМИ МОЖНОСТИ ОД ОРГАНИЗАЦИИТЕ!
Во 2021 година човечките ресурси се соочија во организациите соголеми оставки на работна рака. Тоа беше и е сериозна грижа на професионалците за човечки ресурси. Само во декември, генерално, 4,3 милиони работници ги напуштија своите работни места. Како што бројот на работна сила се намали и компаниите се соочија со недостиг на вештини и намалена моќ кај вработените. Потребата од вработениот сепак стана главна преокупација во 2022 година и покрај кризата поради која многу работници беа отпуштени или дадоа оставки.
Работниците знаеја дека се барани и дека може да бараат повеќе:поголема флексибилност, поголема плата и повеќе поволности. Како резултатна тоа, просечната заработка на час се зголеми за 4,8% годишно.Компаниите во 2022 годи на се соочени со конкуренција за таленти.Професионалците за човечки ресурси мораат да најдат нови начини да ги исполнат очекувањата од работната сила, па развиваат политики за работа практично преку ноќ.
HR мора да излезе со иновативни начини за привлекување и задржување на талентирани вработени, а тоа значи промена на нивните процеси за човечки ресурси за да се исполнат очекувањата на работната сила.
За да се постигне тоа, потребно е ажурирање на процеси и со прифаќањето на новите технологии да создадат нови начини кои се доволно креативни и привлечни за работната сила.
Отворениот ум и прогресивноста се главните двигатели на новите процеси кај човечките ресурси за отворање на идниот пат на талентите. Тоа е така бидејќи се менуваат очекувањата на работниците.
Во насока на создавање нови процеси, треба да се ажурираат следниве процеси за човечки ресурси:
- Мерење на продуктивноста врз основа на резултати: Аналитика на човечкиресурси: Како да ја мерат продуктивноста на вработените без физички да ги гледаат на нивните столчиња е новиот мајндсет на размислување и барање начини за мерење на перформансот. Овде голема улога игра знаењето на
очекувањата на вработените или новите таленти, каде автономијата за вршење на работата е главен предизвик. - Дигитални решенија: Трансформацијата со дигитализацијата се случи многу брзо, како преку ноќ, па секој процес во организациите има можност да се дигитализира и прилагоди на сите можни потреби. Професионалците за човечки ресурси имаат за задача да одредат како да ги интегрираат тековните
технолошки алатки со новите алатки за да ги направат далечинските работници вклучени секогаш и секаде. - Зголемување на можностите за раст на кариерата за вработените: Дури и пред ударот на пандемијата, вработените бараа можности за развој и раст во нивните улоги – особено милениумците, за кои е познато дека ги напуштаат работните места на кои им недостасуваат такви можности. Но сега човечките ресурси
може да ги охрабрат вработените да останат во компанијата подолго, нудејќи нови и нови форми на признавање, бенефиции и надградба. Вработените повеќе од било кога сакаат да научат повеќе за да растат во организациите и да знаат пред се зошто некои вештини и компетенции би ги надградувале – која е
користа од нив за нив! Потребно е да се направи јасен пат на хиерархија во секоја организација.
За да се исполнат променливите очекувања на работната сила за да се ублажи недостигот на работна сила, потребни се ажурирани процеси за човечки ресурси кои ги следат новите трендови во практиките за човечки ресурси. Ова е процес на трансформација на човечките ресурси кој е огромен, но придобивките
ќе го обезбедат идниот раст на организациите.
За авторот:
Марија Конеска – HR консултант, едукатор и психолог
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.