Дигиталниот маркетинг ги менува одделенијата за човечки ресурси и индустријата за регрутирање

од 24HR

Нема сомнение дека маркетингот е најдобриот тим кој ќе им помогне на човечките ресурси да се прилагодат на социјалните медиуми. Исто како што маркетерите ги користат социјалните медиуми за да допрат до потрошувачите и да ја поттикнат свесноста за брендот, тимовите за човечки ресурси можат да ги користат социјалните канали за модерен маркетинг за регрутирање. Со вистинската стратегија, социјалните медиуми можат да ја подобрат ефикасноста на човечките ресурси во достигнувањето и ангажирањето таленти.

Градењето и промовирањето на активно присуство на социјалните медиуми може да ја подобри комуникацијата на брендот внатрешно и надворешно, и ги зема маркетерите и човечките ресурси за да се изгради силна. Сепак, директорите за маркетинг и човечки ресурси треба да соработуваат во градењето на стратегијата за тоа како двете страни да ги користат социјалните канали. Иако секој оглас за работа или ажурирање на компанијата може да биде уникатен и различен, целокупната порака треба да биде кохезивна од двете одделенија.

Двата тима можат да споделуваат лични искуства, приказни и достигнувања за компанијата на социјалните мрежи. На овој начин, потрошувачите и кандидатите добиваат увид во вашиот бренд на автентичен начин. За возврат, организациите можат дополнително да следат како сегашните и поранешните вработени се чувствуваат за организацијата. Со оваа повратна информација, тимовите можат да работат на оптимизирање на пораките и комуникацијата со својот бренд.

Маркетинг партнерство со секторот за човечки ресурси

Ако сте во одделот за маркетинг на вашата компанија, единствените дискусии што ги имате со човечките ресурси се кога треба да пополните формулар за одмор или да им дадете до знаење дека некако сте ја заборавиле картичката за присуство. Сепак, спротивно на популарното верување, дигиталниот маркетинг и човечките ресурси имаат многу повеќе заедничко отколку што мислите. Во денешниот дигитален онлајн свет, почнуваме да забележуваме дека секоја од овие деловни функции прилично убаво се надополнуваат една со друга.

Заедно тие можат да се справат со задачата и да станат способни да се презентираат поефективно. Ваквата практика е потребна во бизнисот за да расте со сите напори. Со заедничко работење на процесот ќе се доведе до повеќе иновации и креативност во работата.

Ајде да истражиме неколку начини на кои дигиталниот маркетинг и регрутирањето човечки ресурси се многу тесно поврзани.

Социјални медиуми се правиот избор

Компаниите можат да имаат работници да споделуваат работни места на нивните профили каде што пријателите на тие работници можат да откријат можности за работа, создавајќи поголем фонд на таленти.

Не само што може да се користат социјалните медиуми за да се промовираат работните места, туку може да се користат и за промовирање на организациската култура, брендот и да се покаже зошто вашата компанија е одлично место за вработување.

Маркетинг стратегии за човечки ресурси

Најкористената платформа за оваа употреба е несомнено LinkedIn. Еве неколку статистички податоци кои помагаат да се докаже колку значајна улога може да биде најголемата професионална мрежа за стекнувач на таленти:

„Новите вработени преку LinkedIn имаат 40% помали шанси да ја напуштат компанијата во првите 6 месеци“.

„Вработувањата под влијание на LinkedIn имаат 2 пати поголема веројатност да бидат со висока побарувачка и надпросечни вработувања“.

„Врвните регрутери се 60% повеќе ангажирани со алатките за регрутирање на LinkedIn (наспроти просечните регрутери).

LinkedIn сам по себе функционира како исклучителен маркетинг медиум што регрутерите можат да го користат во своја полза. Од финансиска фирма до агенција за дигитален маркетинг, платформата им овозможува на компаниите од која било индустрија да се пофалат со своите работни портфолија или истории на случаи. Овие служат како одлични привлечни очи за потенцијалните перспективи и можат да покажат колку добро еден бизнис се споредува со неговите конкуренти.

ВЕБ ПРИСУСТВО Е СЕ!

Нема начин да се заобиколи, регрутирањето нови вработени сега е делумно фокусирано на тоа колку добро бизнисот може да го рекламира својот сопствен бренд. Со интернетот на дланка на секој барател на работа, тој или таа може да истражи колку климата на корпорацијата, структурата на работата, соработката со вработените, лидерството итн. се вклопуваат во нивните лични преференци. Со цел барањето работа да биде успешно, бизнисите треба да бидат во врвна форма.

Таа можност ви ја нуди порталот 24hr.mk

Распределбата на ресурси за подобрување на веб-присуството на вашиот бизнис може да биде од клучно значење за привлекување на најдобри можни кандидати за работа.

Вештачката интелегенција

 Вештачката интелигенција почнува полека да навлегува во улогите на регрутаторите за работа. Според Fast Company во однос на компаниите кои вклучуваат вештачка интелигенција во нивните практики за вработување, „Тие користат машини за скенирање на примероци од работа, анализирање на објави на социјалните мрежи и анализирање на изрази на лицето во име на менаџерите за човечки ресурси“. Голем сектор од новата ера на дигитален маркетинг, новите машински алгоритми можат да им помогнат на бизнисите да ги пронајдат вистинските (и погрешните), луѓе за отворени корпоративни позиции. Работите кои бараат специфични групи на вештини кои обично не се идентификуваат преку човечки интеракции сега се поефективно позиционирани.

HR и маркетинг стратегии

Но, како дигиталниот маркетинг се вклопува во ова? Едноставно. Тоа помага да се насочат големиот број на збирки на податоци, кои во овој случај се апликанти за работа, за да се помогне во маркетинг процесот на регрутирање. Со консолидиран извор на фактички потенцијални информации за вработените, маркетерите можат да развијат подобри стратегии за да ги исполнат своите деловни цели за вработување. Точки како што се:

Кој индустриски сектор најмногу го таргетираме?

Како ја структурираме апликацијата?

Каде се рекламираме? Работни табли? Агенции?

На сите овие може да се одговори преку акумулирани податоци од вештачка интелигенција.

Како дигиталниот маркетинг ги менува одделенијата за човечки ресурси и индустријата за регрутирање

Новите вработени се иднината на успехот на секој бизнис. Пронаоѓањето на вистинските вработени може да биде предизвик за одделенијата за човечки ресурси, а наоѓањето на вистинскиот бизнис за работа може да биде подеднакво застрашувачки процес за вработените поединци.

Без разлика дали собирате податоци од дигитална аналитика или гледате и контактирате со потенцијален вработен преку социјалните профили, човечките ресурси и дигиталниот маркетинг имаат многу повеќе заедничко отколку што мислите. Со искористување на алатките за дигитален маркетинг, одделенијата за човечки ресурси можат значително да ги подобрат своите стратегии за регрутирање преку еволуиран процес.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...