FIRESTARTER24:ВОДЕЧКА КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА ИСКУСТВО НА КЛИЕНТИ И ВРАБОТЕНИ ВО СКОПЈЕ

од 24HR

Македонската асоцијација за искуство на клиенти и вработени (MACEX) со гордост најавува Втората интернационална конференција FIRESTARTER24, која ќе се одржи на 30 мај 2024 година во хотелот DoubleTree by Hilton во Скопје. Оваа конференција цели да обедини професионалци од различни индустрии за да ги истражат и применат најновите трендови и најдобрите практики во искуството на клиенти и вработени.

Кои се предавачите на FIRESTARTER24 и за што ќе зборуваат на конференцијата?

Kристина Долдинг, основач на Тhe Colleague and Customer Experience Company, Велика Британија, ќе ги истражува глобалните трендови во искуството на вработените, со фокус на далечинска работа, развој на лидерството, и разновидност. На конференцијата, таа ќе објасни како организациите можат оперативно да го подобрат искуството на вработените, нудејќи брзи решенија за подобрување на работното место. Долдинг е мотивирана да сподели како соединувањето на перспективите на организацијата и вработените може значително да ја зголеми ефикасноста и задоволството на вработените.

Моника Лапања, директор на Центарот за бизнис извонредност на Економскиот факултет, Универзитетот во Љубљана, Словенија, истакнува дека најновите глобални трендови во областа на искуството на вработените укажуваат на значајните промени во работното место, предизвикани од младите генерации кои бараат поголема флексибилност и инклузивност. Таа ќе зборува за влијанието на генерацијата Z во трансформацијата на корпоративните култури.

Алеша Мижигој, извршен директор и сопственик на Medex, Словенија ќе го истакне значењето на ‘BEE supportive’ како водечки принцип за развој на тимовите и компаниите, со фокус на сервисно лидерство и поттикнување на раст и развој.

Андреја Кодрин, извршен директор на Quintaum – Дијагностика за одржливо лидерство и издржливи организации, Словенија ќе ги претстави резултатите од процесот на сертификација за искуство на вработените во Македонија, истражувајќи дали македонските организации напредуваат кон центрираност кон вработените.

Скот Ли Холовеј, менаџер за клиенти, APS банка, Малта ќе се фокусира на важноста од вклучување на сите колеги во напорите за подобрување на искуството на клиентите, објаснувајќи дека оптимизацијата на искуството на вработените е клучна за успехот во областа на искуството на клиентите.

Барбара Бамингер, раководител на управување со искуство и трансформација, А1 Телеком Австрија, ќе ги сподели најдобрите практики во областа на искуството на клиентите од германско-говоречките пазари, истакнувајќи како конзистентноста во комуникацијата станува сè поважна.

Дафина Кирби, генерален директор на Kirby Coaching, Велика Британија, ќе зборува за значењето на менталното здравје на работното место, поттикнувајќи отворена и инклузивна заедница која автентично ги поддржува вработените.

Димитриос Николаидис, извршен директор Embryolab IVF Клиника за плодност Солун, Грција ќе го осветли влијанието на вработените во изградбата на брендовите од внатре нанадвор, нагласувајќи колку е важно компаниите да развиваат корпоративна култура во која луѓето можат да растат и да се развиваат.

Драган Ѓорѓевиќ, Здружение за искуство со клиенти и вработени на Србија, ќе истакне како организациите можат да ја преземат контролата врз искуството на вработените, со фокус на мотивација, ангажираност и развој на вештини.

Очекувања од конференцијата

Предавачите се надеваат дека FIRESTARTER24 ќе биде место каде што ќе се создадат нови врски и ќе се добијат нови увиди кои ќе ги збогатат нивните професионални и лични перспективи. Секој од нив очекува конференцијата да биде платформа за размена на знаења и искуства кои ќе придонесат кон подобрување на работните амбиенти низ различните генерации.

Глобални трендови и локални иновации

Денес, динамиката на работното место се обликува од помладата работна сила, чии различни очекувања и вредности бараат флексибилно, инклузивно и технолошки напредно работно окружување. Далечинската работа, дигитализацијата и императивот за човечка поврзаност и емоционална интелигенција во работното место се клучни трендови кои ја обликуваат современата корпоративна култура.

Заедно со промените во искуството на вработените, се менува и областа на искуството на клиентите, каде акцентот сè повеќе се става на персонализација и интеграција на напредни технологии. Интелигентното користење на податоци, вклучување на вештачка интелигенција и дигитализација ги трансформираат методите преку кои компаниите интерагираат со своите клиенти. Ова овозможува создавање на посилни и полични кориснички врски, со што се зголемува задоволството на клиентите и се забрзува растот и иновативноста во компаниите.

Зошто FIRESTARTER24?

Одговарајќи на потребите на современите професионалци и предизвиците на новите генерации на вработени, FIRESTARTER24 нуди нови перспективи и можности за отворени увиди, нови врски кои секогаш носат и нови можности. И оваа година, Скопје со својата уникатна атмосфера повторно ветува незаборавни моменти.

На конференцијата, учесниците ќе имаат можност да слушнат водечки домашни и меѓународни говорници, да стекнат уникатни можности за вмрежување и размена на искуства.

Влезницата за учество вклучува: учество на конференцијата Firestarter24 (30 мај 2024, DoubleTree by Hilton) и на Quintaum Excellence Gala (29 мај 2024, Sky bar, хотел Русија). Регистрирајте се уште денес и придружете ни се на ова неверојатно патување кон личен и професионален раст на FIRESTARTER24!

За повеќе информации и регистрација, кликнете тука.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...