Бојата може да направи да се чувствуваме посмирени, лути или поенергични. Исто така, дава важни знаци за нашата околина.Боите не се универзални по значење, асоцијациите на бои често се вградени во нас и варираат врз основа на возраста, полот, локацијата и животното искуство .
Онаа боја што ќе ја изберете за во вашата канцеларија може да има драматичен ефект врз вашите клиенти и другите посетители. Овие ефекти се инстинктивни, создавајќи добра или лоша перцепција за вашиот бизнис.
Боите што ги користите во вашата канцеларија треба да се менуваат со видот на бизнисот што се води во канцеларијата. Вашата слика се проектира, а се донесуваат импресии во моментот кога вашата врата е отворена.
Корпоративните и посериозните типови на бизниси, како што се банкари, сметководители, адвокати и финансиски советници, често користат природни бои, кремасти и беж, во комбинација со облоги од дрво за да создадат префинет и софистициран изглед, но овие бои исто така можат да остават впечаток на здодевен и безбеден, мирен и досаден.
Сината боја означува искреност, лојалност, мудрост, конзервативизам, сигурност и самодоверба, па затоа е добра боја за овие типови на бизниси. Зелената боја смирува, сугерира сигурност, раст и пари, а темнозелената често се користи од корпоративните бизниси за да укаже на богатство и престиж.
Дополнете ја канцеларијата со малку дополнителна боја, портокалова со сина или црвена со зелена, за да го избалансирате ефектот на овие бои.
Моќните бои на тегет, темно зелена даваат порака за контрола, одговорност и доверба на клиентите на овие посериозни корпоративни бизниси.
Не во сите бизниси канцелариските теоријата на бои ќе биде добра за корпоративните бизниси. Секако треба да се погледнете степенот на сериозноста на бизнисот и соодветно да изберете бои. Во принцип, колку е посветла бојата, толку помалку сериозен е бизнисот. Треба да изберете бои соодветни на возраста на вашите клиенти, нивното културно потекло, без разлика дали се машки или женски и видот на бизнисот што го промовирате.
Канцелариски бои на front простории
Ова е обично првата точка на контакт за вашиот клиент, па затоа е важно да се создаде позитивен и поволен впечаток. Вашиот клиент мора да се чувствува добредојден кога првпат ќе влезе во вашите простории, така што мека пригушена портокалова, како што е праската, би создала позитивно и добредојде чувство додека нежно жолтата би била весела и среќна. Ако се донесат одлуки во просторот за прием, нежно сино-зелена боја ќе помогне во донесувањето одлуки.
Ако вашиот бизнис е салон за убавина, розовата или нежна корална боја во рецепцијата ќе остави впечаток дека вашата клиентка ќе биде разгалена и препуштена.
Со чекалната за стоматолог, лекар или натуропат, најдобро е да изберете смирувачки и смирувачки бои како зелена или сина, со допир на розова за сочувство. Жолтата, иако е весела и среќна, може да предизвика вознемиреност кај луѓето кои се веќе под стрес.
Kанцелариски простор
Со општиот канцелариски простор треба да ги разберете пораките на боите што ги избирате за да го создадете ефектот што го сакате.
Сините и зелените ќе одржуваат мирна атмосфера, но премногу од овие бои и продуктивноста на персоналот може да се забави. Додавањето мала количина црвена, портокалова или жолта некаде во просторот ќе го зголеми протокот на енергија и ќе ја зголеми продуктивноста.
Премногу црвено и агресија и гнев може да бидат резултат, премногу портокалова или праска боја ќе создаде социјална и позитивна атмосфера, додека премногу жолта ќе предизвика вознемиреност и стрес кај некои.
Сали за обука и предавања
Тиркизната, бојата на креативната и масовна комуникација, во светли до средни тонови, е соодветна за ѕидови во просториите за обука.
Тиркизната боја помага во смирување на нервите на јавните говорници и е добра боја за настава. Печатените материјали со жолта боја им помага на примателите да го задржат она што го читаат.
Некоја жолта боја пред учесниците кои учествуваат на обуката, било на ѕид или зад наставна табла, ќе им помогне да го задржат вниманието на она што го предавате.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.