Како да го мотивирате вашиот вработен

од 24HR
Kако да ги мотивирате вашите вработени да уживаат во нивната работа?Дали треба да ја имате најдобрата полиса за осигурување, највисоките плати и најсофистицираниот распоред на канцелариите за да ги задржите вашите вработени ангажирани?

Не. Ангажирањето на вработените е да ги одржувате вашите работници среќни од ден на ден. Вработените кои се задоволни од нивната секојдневна работна средина нормално се попородуктивни:

1. Зборот БЛАГОДАРАМ .Изразувањето и примањето благодарност носи неколку моќни придобивки за вашите вработени кои ќе се исплатат за целата ваша компанија.

Вработените кои примаат и се заблагодаруваат имаат подобрено ментално здравје и благосостојба. Ги подобрува навиките за спиење и го намалува стресот. Слушањето на благодарноста го подобрува нашето расположение, самодовербата и позитивните чувства кон оној што ја дава таа благодарност. Замислете вашите вработени да имаат повеќе позитивни чувства за вас. Овие придобивки не се ограничени само на вработените на кои им се заблагодарувате. Придобивка имаат и менаџерот кој го извоара зборот БЛАГОДАРАМ.

Благосостојба ,успешна работа и добро завршена задача се само дел од добивките.

2. Заедница.Ние правиме разлика помеѓу заблагодарување и чувство на припадност кон заедницата на вашата организација, но вистината е дека едното го раѓа друго. Вработените кои даваат и добиваат благодарност од нивниот менаџер и тим чувствуваат атмосфера „на заедништво “. Тоа директно ја гради заедницата.

И на луѓето им треба заедница. Ние сме социјални суштества со потреба од припадност, толку многу што социјалната исклученост може да предизвика чувство на физичка болка.

Со други зборови, едноставно не можеме да си дозволиме нашите вработени да се чувствуваат надвор од јамката, исклучени од големата визија на нашата организација и несвесни за важната улога што ја играат во остварувањето на нашите цели.

3. Менаџерите се главната алка за мотивирање

Како да го направиме тоа? Како да покажеме соодветно ценење и да комуницираме колку нашите вработени ни се важни како тим и организација? Менаџерот, се разбира.

Сте ја слушнале фразата: „Луѓето не ја напуштаат работата; тие го напуштија својот менаџер“. И тоа е вистина. Вистина е затоа што менаџерот на една личност има најголемо влијание врз нивниот секојдневен живот во компанијата.

Мораме да ги обучуваме нашите менаџери да изразуваат благодарност барем еднаш неделно. .

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...