Како да направите портрет на кандидат: 5 совети за да ја пронајдете вистинската личност

од 24HR

Портрет на кандидат е идеална слика за вработен кого компанијата го бара за одредена работна позиција.

По правило, секој регрутер треба да знае како правилно и компетентно да состави детелен опис на работно место за потоа да ги привлече и вработи соодветните специјалисти. Но, понекогаш е поприлично е тешко, а во ретки случаеви и невозможно да се пронајде вистинската личност.

За среќа постои една техника која се нарекува „портрет на кандидат“ и таа може да ви помогне да дојдете до целта, а тоа е вработување на вистинските луѓе. Денес на 24HR ќе научите како да направите портрет на кандидат кој ќе го забрза и подобри процесот на вработување во вашата компанија. Па, еве ги чекорите:

Направете анализа на пазарот

Прилично е тешко да се најде соодветен вработен без портрет на кандидат. Може да се случи менаџерот да сака да привлече специјалист со одреден сет на компетенции, но регрутерот погрешно да го разбере тоа па да предложи кандидати со сосема други вештини. Како резултат на тоа, компанијата губи време, а работното место стои празно.

Затоа, подобро е да започнете да барате специјалист токму со изготвување на неговиот портрет. Првиот чекор е анализа на пазарот. Важно е да го направите ова пред првиот состанок со менаџерот со цел да ги поставите вистинските прашања.

Погледнете кои компании имаат слични работни места и како се разликуваат едни од други. Истражете што очекуваат овие работодавци од кандидатите и каква плата и бенефиции нудат. Оценете го натпреварот за релевантни кандидати.

Ако сте регрутер со полно работно време за компанијата, погледнете подетално во тимот во кој се отвора работното место. Кој работи таму: активни екстроверти или потајни интроверти? Можеби тие имаат заедничко хоби: на пример, возење велосипед? Таквата проценка ќе помогне да се разбере која личност ќе се вклопи во тимот што е можно полесно.

Ако сте регрутер во агенција, оставете ги тие прашања за на интервју и наместо тоа, соберете информации за работодавачот за кого ќе барате специјалист. Честопати, на веб страниците на компаниите или во самите огласи за вработување се наведуваат вредностите што ги обединуваат вработените.

Откако ќе го направите тоа, многу појасно ќе знаете каков кандидат треба да барате.

Поставувајте отворени прашања

Имате среќа ако менаџерот е отворена личност која доброволно ќе ви каже што точно му треба. Но, честопати регрутерот треба да се потруди да го натера да зборува – особено ако е техничар кој не сака многу да комуницира. Во овој случај, отворените прашања, кои сугерираат детален одговор, а не само „да / не“, ќе помогнат да се „добијат“ сите информации за кандидатот.

Некои од нив се:

  1. Зошто е отворено работното место?
  2. Какви професионални квалитети треба да има кандидатот?
  3. Какви лични квалитети треба да има кандидатот?
  4. Во каков тим ќе работи кандидатот?

Важно е да ги поставите овие прашања бидејќи ќе ви стане многу појасно по каков профил треба да се впуштите во потрага и дали компанијата ќе може да ги исполни неговите барања и очекувања.

Направете верификација на профилот

Важно е да го проверите профилот со менаџерот во чијшто сектор ќе работи новиот кандидат. Можеби тој ќе направи некои дополнувања самостојно. Ова значи дека тој внимателно го проучил профилот на кандидатот.

Има моменти кога самиот менаџер ги преиспитува своите очекувања. Колку побрзо ќе ги разберете тие промени правилно, толку полесно ќе ја затворите позицијата.

Спроведете процес на „нулирање“

Тоа е, пробно пребарување. Најдете три до пет кандидати кои изгледаат соодветни за вас и побарајте повратни информации од менаџерот за вработување за тоа кои профили се соодветни, а кои не. Задолжително побарајте образложение зошто е тоа така. Можеби на кандидатите им недостасуваат некои вештини? Или, обратно, дали се премногу квалификувани за оваа позиција?

Сето тоа ќе ви помогне да го надминете јазот помеѓу двете страни и ефикасно да го пронајдете најдобриот кандидат.

Дејствувајте како консултант

Добар регрутер не е само изведувач, туку специјалист кој може да дејствува како консултант на пазарот на трудот. Факт е дека менаџерот може совршено да ја знае својата предметна област, но, на пример, да не ги следи промените во просечните плати за различни позиции.

Ако сте во фаза на пребарување или веќе сте во процес на интервјуирање, а гледате дека е невозможно да се најде соодветен кандидат за предложената плата, не плашете се да разговарате за ова со менаџерот за вработување.

Следно, пронајдете извештаи за пазарните плати во вашата индустрија и споделете ги бројките со менаџментот. Наведете и колкав број на кандидати кои одговарале на бараните квалификации не ја прифатиле понудата поради ниската плата.

Заедно со менаџерот, дискутирајте дали треба да продолжите да пребарувате според зададените критериуми или можеби е подобро да се подигне нивото на платата за да не се изгуби квалитетниот талент.

Сумирано, ова се петте совети кои ќе ви помогнат да го пронајдете вистинскиот кандидат преку создавање на портрет на неговиот профил. Запомнете што треба да направите следен пат пред да се впуштите во регрутација бидејќи вашето мислење може да помогне да се формира најпрецизен портрет за кандидатот, да се поврзе истиот со релевантноста на пазарот и да се вработи вистинската личност.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...