Комплетна комбинација на Concentrix и Webhelp,создавајќи диверзифициран глобален CX лидер, добро позициониран за раст 25 септември 2023 година

од 24HR

ЊУАРК, Калифорнија, септември. 25, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) – Корпорацијата Concentrix (NASDAQ: CNXC), водечки глобален провајдер на услуги и технологии за корисничко искуство (CX), денес објави дека го финализираше договорот за спојување со Webhelp и дека интеграцијата на двете компании е во тек. Додека комбинираната компанија го финализира своето постојано име, ќе работи под трговското име Concentrix + Webhelp.

Оваа комбинација дополнително го позиционира Concentrix + Webhelp како глобален CX лидер, со проширен опсег на генеративни решенија за вештачка интелигенција, дигитални способности и високо-квалитетни услуги . Исто така, ја зајакнува својата понуда за сеопфатна корисничка поддршка CX , со една од најцврстите, добро избалансирани глобални отпечатоци во индустријата, за да им помогне на најдобрите светски брендови да ги трансформираат искуствата на корисниците и да ги постигнат своите деловни цели. „Возбуден сум што ќе тргнеме на ова ново патување заедно и верувам дека, со нашите здружени сили, ние сме уникатно позиционирани да ја редефинираме индустријата и дизајнираме, да ја изградиме и да ја водиме иднината на CX за нашите неверојатни и ценети клиенти. Сакам да им се заблагодарам на нашите ентузијастични game-changer-и ширум светот кои го овозможија ова. Навистина ми е чест да работам со толку разновиден и талентиран тим“, рече Крис Калдвел, извршен директор на Concentrix + Webhelp. Компанијата, исто така, пречекува двајца нови членови во Одборот на директори, Оливие Духа и Николас Гејсенс. Оливие е претприемач, филантроп, ко-основач и поранешен извршен директор на Webhelp и ќе служи како потпретседател на Одборот. Николас е партнер во Groupe Bruxelles Lambert („GBL“), најголемиот акционер на компанијата по комбинацијата Concentrix + Webhelp и со себе носи богато инвестициско искуство и искуство во управниот одбор, поддржувајќи го растот на големите и успешни бизниси низ Европа. „Ние сме среќни што додаваме такви силни сетови на вештини со длабока позадина во индустријата за корисничко искуство во нашиот одбор на директори. Со додавањето на Оливие и Николас, ја прошируваме нашата меѓународна експертиза во водечките големи, сложени мултинационални компании на успешен пат за раст“, рече Кетрин Маринело, претседател на Управниот одбор на Concentrix. Оваа комбинација е пресвртница, која обединува двајца признати лидери на пазарот со комплементарни култури, отпечаток, способности и визија за раст во повеќе од 70 земји. На затворањето, трансакцијата беше проценета на приближно 4 милијарди долари, вклучувајќи го нето долгот.

 За Concentrix + Webhelp

Здраво, ние сме водечки глобален провајдер на решенија и технологија за корисничко искуство (CX). Ние креираме револуционерно корисничко искуство за најдобрите светски брендови и оние што го менуваат светот каков што го знаеме. Секој ден, дизајнираме, градиме и спроведуваме CX што им помага на брендовите да растат низ целиот свет и во иднината. Без разлика дали се работи за специфично решение или целокупното искуство – ние тоа го покриваме. Ние сме стратешки мислители кои дизајнираат искуства за дефинирање на брендот. Технолошки ентузијасти кои градат попаметни решенија и оперативни експерти кои го менаџираат сето тоа да функционира беспрекорно. Низ 70+ земји и шест континенти, обезбедуваме услуги низ клучните индустриски сектори, вклучувајќи технологија и електроника за широка потрошувачка; малопродажба, патување и е-трговија; банкарство, финансиски услуги и осигурување; здравствена грижа; комуникации и медиуми; автомото индустрија; енергија и јавен сектор. Concentrix Corporation (NASDAQ: CNXC) работи под трговското име Concentrix + Webhelp – Локација: практично насекаде – посетете ја concentrix.com за да дознаете повеќе.

Safe Harbor Statement

This news release includes forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. Forward-looking statements include, but are not limited to, statements regarding the integration of the Concentrix and the Webhelp businesses, the strengths and differentiation of the combined businesses, our positioning in the industry, and statements that include words such as believe, expect, may, will, provide, could and should and other similar expressions.

These forward-looking statements are inherently uncertain and involve substantial risks and uncertainties that could cause actual results to differ materially from those expressed or implied by such statements. Risks and uncertainties include, among other things: risks related to the ability to successfully integrate the Concentrix and Webhelp businesses; our ability to realize estimated cost savings, synergies or other anticipated benefits of the combination, or that such benefits may take longer to realize than expected; diversion of management’s attention; the potential impact of the combination on relationships with clients and other third parties; risks related to general economic conditions, including consumer demand, interest rates, inflation, supply chains and the effects of the conflict in Ukraine; cyberattacks on our or our clients’ networks and information technology systems; the failure of our staff and contractors to adhere to our and our clients’ controls and processes; the inability to protect personal and proprietary information; the inability to execute on our digital CX strategy; the loss of key personnel or the inability to attract and retain staff with the skills and expertise needed for our business; increases in the cost of labor; the effects of the COVID-19 pandemic and other communicable diseases, natural disasters, adverse weather conditions or public health crises; geopolitical, economic and climate- or weather-related risks in regions with a significant concentration of the our operations; the inability to successfully identify, complete and integrate strategic acquisitions or investments; competitive conditions in our industry and consolidation of our competitors; higher than expected tax liabilities; the demand for CX solutions and technology; variability in demand by our clients or the early termination of our client contracts; the level of business activity of our clients and the market acceptance and performance of their products and services; currency exchange rate fluctuations; the operability of our communication services and information technology systems and networks; changes in law, regulations or regulatory guidance; damage to our reputation through the actions or inactions of third parties; investigative or legal actions; and other factors contained in the Company’s Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended November 30, 2022 filed with the Securities and Exchange Commission and subsequent SEC filings. We do not undertake a duty to update forward-looking statements, which speak only as of the date on which they are made.

Забелешка: Ова е превод на оригиналното соопштение за печат издадено на 25 септември 2023 година. Доколку има некакво несовпаѓање помеѓу преводот и оригиналната верзија, предност има оригиналната верзија – https://webhelp.com/news/concentrix-and-webhelp-complete[1]combination-creating-a-diversified-global-cx-leader-well[1]positioned-for-growth

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...