Како вработените да станат ваши амбасадори на LinkedIn?

од 24HR

Дали сте исплашени од помислата дека вашите вработени се активни на LinkedIn? Не би требало!

Наместо да бидете исплашени дека можеби се таму за да пронајдат нова работа, подобро би било да погледнете на работите од друг агол – дека тие всушност ја претставуваат вашата компанија во најдобро светло.

Вашите вработени се продолжена рака на вашиот бренд – на LinkedIn па и на секое друго место. Еве што може дополнително да направите за да им овозможите на вработените да блеснат на LinkedIn и да помогнат во создавање на уште подобра слика за вашата компанија како работодавач:

Направете професионална фотографија за секој вработен

Ангажирајте професионален фотограф на неколку часа и кажете му да помине половина или цел ден во вашата компанија за да направи професионални фотографии за секој вработен. Ова ќе им заштеди време и пари на вработените и ќе им даде до знаење дека секој од нив го претставува имиџот на компанијата, а тие ќе го ценат тоа. Единечното фотографирање може да биде исклучително скапо, но со ангажирање на фотограф на подолг временски период, можеби ќе успеете да ја намалите цената и да им приредите на вработените навистина убава атмосфера. Овие фотографии потоа вработените ќе можат да ги постават на своите LinkedIn профили.

Прочитајте > Како LinkedIn да „регрутира“ за вас

Дизајнирајте брендирана насловна фотографија за профилот на вработените

Дали ја забележувате насловната (cover) фотографија позади сликата на профилот на вашите вработени? Претпоставуваме дека станува збор за стандардна сина позадина, односно насловна фотографија поставена автоматски од LinkedIn која нема никаква врска со вашиот бизнис. Вие можете да ангажирате графички дизајнер – ако веќе немате – за да направи прилагодена фотографија со логото на вашата компанија или елементи на брендот и да ги охрабрите вашите вработени да ја користат. Бидете сигурни дека оваа фотографија ќе ја поставите и на профилот на вашата компанија на LinkedIn.

Охрабрете ги вашите вработени да бидат активни на LinkedIn

Ако имате членови на тимот кои пишуваат блогови на вашата корпоративна веб страна, охрабрете ги да ги споделуваат тие текстови и на LinkedIn или можеби да објават некој авторски текст на самата платформа. Ако немате блог, размислете да го користите LinkedIn како простор за дистрибуирање на текстови од експери и раководители во вашата компанија со цел да ја споделат нивната експертиза за индустријата и трендовите на пазарот.

Поттикнете ги менаџерите да пишуваат препораки на LinkedIn

Сигурни сме дека некои од вас нема да се согласат со оваа идеја. Зошто да им помогнеме на вработените да се вработат на некое друго место, нели? Погрешно. Освен со зголемување на платата, не постои подобар начин да се награди напорната работа, лидерството и придонесот на вработените во организацијата од јавните пофалби додека вработениот сè уште е дел од вашиот тим. Едно е менаџерите од минатото да напишат препорака подоцна, а друго е доколку тоа го направат тековните менаџери. Ова испраќа силна порака до сегашните вработени и сите оние што размислуваат да аплицираат за работа во вашата компанија. Затоа, охрабрете ги вашите менаџери јавно да ги пофалат вработените на LinkedIn.

Прочитајте > LinkedIn нуди бесплатни курсеви кои ќе ви помогнат попродуктивно да работите од дома

Исполнете го LinkedIn профилот на вашата компанија со содржина

Одржувајте ја вашата корпоративна страница на LinkedIn со постојано објавување на нови содржини. Споделувајте текстови напишани од вашите вработени, статии за вашата индустрија или, уште подобро, за вашата компанија, и соопштенија за унапредувања и нови вработени. Охрабрете ги вашите вработени да ги читаат и споделуваат објавите на вашата корпоративна страна. Поентата е да покажете дека вашата компанија не само што се занимава со одличен бизнис, туку е и одлично место за работа. Вашите вработени несомнено можат да ви помогнат да ја раскажете таа приказна на LinkedIn.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...