10 најважни лидерски вештини за 21-от век

од 24HR

Со растот на компании кои прифаќаат порамни и пофлексибилни организациски структури сега е вистинското време да се фокусираме на тоа како треба да изгледа доброто лидерство.

Нашите работни места брзо се менуваат, а лидерството како вештина ќе се бара од поголем број вработени од кога било досега. Можеби надгледувате проект кој бара од вас да координирате само неколку членови од тимот или можеби заземате традиционална менаџерска улога во вашата компанија.

Без оглед на вашето работно место, оваа скапоцена способност ќе ви помогне да го извлечете најдоброто од луѓето и може да биде витална вештина за ваш личен и професионален успех.

Но, се разбира, да се биде добар лидер навистина бара од вас да „исполирате“ повеќе вештини одеднаш. Денес 24HR споделува десет вештини за кои сметаме дека се од суштинско значење за лидерите – со неколку совети како да ги развиете истите.

Мотивирање на другите

Способноста да се мотивираат другите е дел од процесот на инспирација на луѓето да го дадат најдоброто од себе. Но, како можете подобро да ги мотивирате другите?

  • Погрижете се луѓето да знаат како нивната улога придонесува за визијата на компанијата, односно дека нивната работа е важна.
  • Бидете јасни што треба луѓето да прават, зошто и кога. Но, најважно, дајте им на луѓето автономија да ги остварат тие задачи на свој начин.
  • Покажете ја вашата благодарност и прославете го успехот.

Негување потенцијал

Големите лидери бараат потенцијал, а не перформанси веднаш. Еве три начини за да го поттикнете потенцијалот кај вашите вработени:

  • Не паѓајте во замката да ги натерате луѓето да размислуваат и да се однесуваат како вас. Охрабрете ги да размислуваат и да се однесуваат како што тие сметаат дека е најдобро.
  • Дајте им до знаење на луѓето дека е во ред понекогаш да се соочат со неуспех. Сето ова е дел од мотивацијата на луѓето да преземаат ризици, да излезат надвор од нивната комфорна зона и да тестираат нови идеи.
  • Не дозволувајте луѓето да станат презаситени. Охрабрете ги да ги развијат своите вештини и да размислуваат за следната фаза од нивната кариера, без оглед на тоа.

Инспиративна доверба

Што го прави лидерот доверлива личност? Следните однесувања се добар почеток:

  • Да се ​​биде етички. Ова значи да бидете искрени и транспарентни, да ги исполнувате ветувањата и генерално да бидете сигурни дека не кажувате едно, а потоа правите друго.
  • Да ги разјасните вашите вредности и, се разбира, да ги живеете тие вредности.
  • Да застанете позади она во што верувате.

Преземање и делегирање одговорност

Добрите лидери преземаат одговорност, но знаат и кога да се откажат од одговорноста и да делегираат на другите. Кога го правите ова, обидете се да:

  • Играјте со силните страни на оние околу вас и соодветно распоредете ја одговорноста.
  • Погрижете се луѓето да имаат знаење, ресурси и алатки што им се потребни за да успеат.
  • Одлучете како ќе го следите напредокот без микроменаџирање.

Стратешко размислување

Стратешкото размислување бара од лидерите да имаат поширок поглед за да можат да ги решат деловните проблеми и да направат долгорочен план за иднината. Па, еве што е важно за да ги подобрите вашите вештини за стратешко размислување:

  • Запомнете ја разликата помеѓу итно и важно . Итните задачи за гаснење пожари можат да ви одземат многу време и енергија, оставајќи многу малку пропусен опсег за оние работи кои се важни од перспектива на голема слика, но не се итни. Постојано потсетувајте се на вашите приоритети и соодветно управувајте со вашето време.
  • Користете критичко размислување за да соберете податоци и да најдете решенија за вашите најитни стратешки прашања.
  • Не потпирајте се на претпоставки или инстинкти кога одговарате на такви прашања.

Поставување цели и очекувања за секого

Поставувањето цели е одличен начин да се поттикнат перформансите. Но, дали сте размислувале за подинамичен начин на поставување цели?

  • Наместо традиционалниот пристап одозгора надолу (каде што раководството поставува стратешки цели, а потоа менаџерите поставуваат цели за тимовите и поединците), можеби ќе сакате да го земете предвид пристапот Цели и клучни резултати (OKR).
  • Со OKR, раководството поставува некои стратешки OKR за бизнисот, потоа секој тим и поединец дизајнираат свои OKR кои придонесуваат за постигнување на стратешките OKR на компанијата.
  • ORK треба да бидат едноставни и агилни. Заборавете на годишното поставување цели; OKR-ите обично се поставуваат на месечна или квартална основа.

Давање (и примање) фидбек

Добрите лидери се способни да даваат и да примаат повратни информации, и позитивни и негативни (конструктивни). Кога станува збор за давање на конструктивни повратни информации:

  • Не ги одложувајте. Не сакате да преоптоварите некого со голема листа на сè што прави погрешно. Наместо тоа, имајте процес за редовни следења, каде што можете да разговарате за напредок и да давате повратни информации.
  • Не ја разредувајте конструктивната повратна информација со пофалби. Иако е важно редовно да им давате пофалби на луѓето, тоа не е препорачливо да се направи заедно со конструктивен фидбек. Кога ги мешате негативните коментари со позитивен коментар од која било страна, постои ризик лицето да ги слушне само добрите работи.
  • Бидете конкретни, не емотивни. Третирајте го разговорот на најдиректен начин, користејќи конкретни примери наместо мислења или емоции.

Градење на тим

Добриот лидер помалку наликува на фудбалски менаџер со тоа што треба да избере силни играчи кои извршуваат различни улоги и потоа да ги обликува тие играчи во кохезивна единица. Како дел од ова:

  • Запомнете, секој човек ќе донесе свои уникатни вештини и искуства, ќе биде мотивиран од различни работи, ќе има различни стилови на работа итн. Прифатете го ова наместо да се обидувате да ги натерате сите да се однесуваат на ист начин.
  • Моделирајте ги однесувањата што сакате да ги видите: поврзување како човечки суштества, покажување интерес, слушање едни со други, третирање на луѓето со почит и достоинство и меѓусебна поддршка.
  • Дајте повратни информации и наградете ја добро завршената работа.

Позитивност

Ако се појавите со негативен став „ова нема да работи, тоа е лоша работа, зошто се мачиме“, тој наскоро ќе се прошири низ вашиот тим. Еве како да бидете позитивен лидер:

  • Размислете внимателно за речникот што го користите, вербално и писмено. Користете зборови со позитивна конотација – претворањето на „проблемот“ во „можност“ е одличен пример.
  • Славете ги успесите, големи и мали. Честото истакнување на малите победи може да биде исто толку влијателно како и спорадичното славење на големите победи.
  • Одолејте на нагонот да се жалите пред вашиот тим.

Автентичност

Автентичноста на еден лидер е клучен дел од градењето на доверба. Така, освен што сте етички (видете претходно), ќе сакате да:

  • Вежбате самосвест. Добриот лидер е свесен за своите слабости, како и за своите силни страни.
  • Бидете отворени за тие слабости наместо да се обидувате да ги скриете.
  • Доведете го целото свое јас на работа, а не да имате една личност на работа и една надвор од работа.
0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...