Тимската работа е важна за организациите, особено во денешниот високо дигитален свет. Истражувањата покажуваат дека организациите кои ја нагласуваат тимската работа побрзо ги гледаат грешките, наоѓаат подобри решенија за проблемите и постигнуваат поголема продуктивност.Подобрувањето на тимската работа има за цел да ја зголеми продуктивноста и перформансите во корист на организацијата.
Придобивките од тимска работа на работното место
Тимската работа е од суштинско значење бидејќи одржува пријатна работна средина.
Тимската работа гради силни односи со вработените бидејќи колку повеќе вработените работат блиску еден до друг, толку повеќе се запознаваат едни со други и развиваат наклонетост. Колку повеќе работат заедно, толку повеќе учат и учат да живеат со она што им се допаѓа,или што не им се допаѓа, си ги учат силните страни и слабите страни. Кога работат заедно долго време, тимот природно станува поколаборативен, а тоа води до попријатна работна средина за секого. Пријатната работна средина води до поголема продуктивност, а тоа им помага на организациите брзо да ги реализираат своите цели.
Друга важност за тимската работа е тоа што ја зголемува работната ефикасност
Статистиката покажува дека вработените кои работат како тим ги извршуваат задачите побрзо и многу поефикасно од оние кои работат индивидуално. Работењето како тим на различни задачи го минимизира обемот на работа за сите вработени преку споделување идеи и одговорности. Вработените, особено продавачите, имаат голем притисок да ги исполнат продажните цели во пократок временски размер. Тимската работа е важна затоа што му овозможува на вашиот тим да споделува идеи и одговорности, што помага да се намали стресот кај сите, овозможувајќи им да бидат педантни и темелни при завршувањето на задачите. Ова ќе им овозможи брзо да ги исполнат продажните цели.
Тимската работа ги зголемува можностите за учење и напредок
Вработените во една организација се разликуваат во однос на нивото на работно искуство, стручност и вештини што ги поседуваат. Соработката им овозможува на овие вработени да комуницираат едни со други во проект. Оваа интеракција е одлична можност за учење за новите вработени бидејќи тие можат да стекнат вештини што ги немале од поискусни вработени. Исто така, поискусните вработени можат да добијат свежи и иновативни идеи од новите вработени. Важноста на тимската работа во бизнисот е тоа што им овозможува на новите и поискусните вработени да ги предизвикуваат идеите и начините на вршење на работите меѓусебно за да дојдат до прифатливо, ефективно решение кое им помага на вработените да ги завршат задачите што се при рака.
Тимската работа води до зголемена одговорност
Вработените кои работат индивидуално веројатно ќе доживеат низок морал и ќе бидат помалку одговорни. Со тимска работа, ниту еден член не сака да ги изневерува другите, и затоа се одржува довербата. Исто така, работата како тим го прави секој вработен одговорен, особено ако работи со искусни, почитувани вработени кои имаат репутација за напорна работа и одговорност. Организациите можат значително да имаат корист од тимската работа бидејќи вработените ќе ги завршат проектите пред крајниот рок поради зголемената продуктивност и ефикасност.
Колку е важна комуникацијата во тимската работа
Поттикнувањето како да се подобри тимската работа во организацијата е добра идеја, но ако комуникацијата недостасува во тимот, целиот тој напор ќе исчезне. За тимската работа да биде ефикасна, организациите мора да ја поттикнуваат комуникацијата. Онаму каде што има доверба, комуникацијата може да биде ефективна. Проблемот е што довербата не е автоматска. Треба да се негува. Мора да има отворена комуникација во тимот за да се развие довербата. Ако членовите на тимот не можат отворено да зборуваат, интегритетот на тимот ќе се изгуби. Лекциите за тимска работа се важни за да се негува ефективна комуникација.
Истражувањата покажуваат дека организациите кои ја нагласуваат важноста на комуникацијата во тимската работа ги завршуваат задачите побрзо и ефикасно од тимовите кои не го прават тоа. Ефективната комуникација им овозможува на членовите на тимот да научат и да ги разберат нивните улоги за да избегнат дуплирање на функциите. Исто така, им овозможува на членовите на тимот да ги знаат потребите и целите на проектот, што им овозможува да се фокусираат на реализација на тие цели.
Недостаток на ефективна комуникација
Тимовите на кои им недостига ефективна комуникација обично завршуваат губејќи време правејќи тривијални задачи и не постигнувајќи ништо затоа што не разбираат што треба да се направи. Членовите на тимот исто така не ги разбираат меѓусебните личности, што често резултира со конфликти и проблеми со довербата во групата. Сето ова може да создаде токсична работна средина, која може да влијае на растот на организацијата.
Тимската работа ја елиминира токсичната работна култура
Една од придобивките од тимската работа во организациите е тоа што ја елиминира токсичната работна култура. Токсичната работна култура се карактеризира со драма, тепачка, низок морал на работа, недостаток на комуникација и страв од шефот. Плус, организацијата се фокусира на политики наместо на вработените. Токсичната работна култура влијае на продуктивноста и благосостојбата на вработените. Ова ја оневозможува организацијата да ги постигне своите стратешки цели.
HR секторот може да помогне да направи подобра тимска работа
Како?
Дефинирајте јасна цел и цели за секој тим – За да биде ефективен, тимот мора да ја знае својата севкупна цел и тековните цели. Вклучете ги членовите на тимот во поставувањето цели, бидејќи тие веројатно ќе се чувствуваат повеќе ангажирани со целите што помогнале да се создадат.
Мерење на перформансите на тимот – Она што се мери се подобрува. Воспоставете ефективна метрика и известување од лидерите на тимот. Ако перформансите на тимот се подеднакви, ќе знаете зошто и како да го поправите.
Наградете ја извонредноста на тимот – Променливата плата и наградите поврзани со тимските цели може да помогнат да се поттикнат тимовите и да се мотивираат да ги постигнат тимските цели.
Организирање teambuilding-Колку и да изгледа клише team building, сепак претставува начин кој е многу популарен и ефикасен за подобрување на меѓучовечките односи, дефинирање на тимските улоги и поттикнување на соработка и соработка меѓу вашите вработени.
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.