Еве неколку прашања што не натераа да се нурнеме длабоко во темата за брендирање на работодавачот:
-Кој ја води културата на компанијата?
-Како да дефинираме што е автентично за нас и нашата култура?
-Како трансформациите влијаат на нашата култура и нашиот бренд на работодавач?
Голем дел од HR WEEK 2021 година беше посветен на предизвиците на брендирањето на работодавачот и темата за културата. Во продолжение погледнете што дознавме за време на петдневниот настан.
Тема која го привлече големо внимание беше културата и нејзиното влијание врз брендирањето на работодавачот. Katarina Šonjić, консултант за бренд на работодавач во Kat on Coffee, постави многу интересни прашања на оваа тема.
Сакате да ги дознаете одговори? Продолжете да читате!
Кој ја води културата на компанијата?
Одговор даде Monika Ivanović , раководител на брендирање на работодавачи во Infobip, имајќи ја предвид пошироката слика за тоа како функционираат работите во секторот за човечки ресурси. Моника рече:
„Се работи за луѓето, за тоа како се однесуваме, за нашите норми. Тешко е да се одреди единственото нешто што ја поттикнува културата бидејќи има многу работи кои влијаат на тоа. Лидерството дефинитивно е доста важно, но во исто време, се работи за сите нас. Значи, сите ние во исто време ја живееме културата на нашите соодветни компании и ги обликуваме културите. Многу е клучно да се разбере она што нè тера како луѓе, и тоа е на крајот она што ќе ја обликува културата“.
Таа спомна дека работата од дома или работењето во хибриден режим влијае на начинот на кој работиме и живееме, но и на културите на нашите компании. Со цел да се разбере она што ја поттикнува културата на нашите компании, Моника истакна дека: „Најдоброто нешто што можеме да го направиме е да се обидеме да бидеме свесни колку можеме. Бидете свесни да видите како овие разлики и варијации во основа можат да влијаат на нашиот секојдневен живот – а потоа за возврат – како тоа влијае денес. Не постои еден пристап што можеме да го преземеме. Тоа се два вида на комбинирање деловни и лични преференци, но и разбирање на нашите улоги“.
Како културата на компанијата се разликува од тоа што има канцеларии на различни локации?
Larisa Grizilo, виш директор за луѓе, култура и комуникација во А1 Словенија и А1 Србија, ни даде мудар совет како одговор на ова интригантно прашање. „Нашата култура треба секојдневно да се усогласува и да се приспособува на средини кои постојано се менуваат. Културата е извор на приказни. Кога приказните се засноваат на иста основа, имаат исти вредности, однесувања и исти начини на вршење на работите, тогаш лесно е да се поедностави линијата на културата на различни локации“.
Како да дефинираме што е автентично за нас и нашата култура?
„Транспарентноста е предуслов ако сакате да изградите привлечна и автентична култура бидејќи сите ние имаме свои успеси, но имаме и свои неуспеси, а комбинирањето на двете е она што не прави автентични. Со толку многу организации, да бидеме уникатни и да се насочиме кон ниши пазари ќе ни помогне да останеме автентични“, рече Elena Sardjoska, деловен партнер за глобални комуникации во Endava
Елена ни даде важни клучни белези за тоа како можеме да бидеме сигурни дека нашата култура ќе остане автентична.
- Имајте важни вредности на компанијата
- Комуницирајте секогаш и доследно со сите
- Инспирирајте ги вашите луѓе да бидат најдобрата верзија од себе
- Охрабрете ги вашите луѓе, но и грижете се за нив
- Тонирајте ги вашите неуспеси и вашите грешки
- Дајте признание и награди
- Донесувајте правилни одлуки (кои можеби не се секогаш популарни)
- Останете верни на себе
Бидете искрени и со отворен ум, за да можете да се прилагодите на средини кои брзо се менуваат.
Како трансформациите влијаат на нашата култура и на нашиот бренд на работодавач, особено ако имаме некои транзиции или ако го менуваме нашиот бренд?
Кога станува збор за трансформации, тие можат да ја променат суштината на компанијата, рече Slađana Đurović, директор за човечки ресурси во Телеком Црна Гора. На пример, тимот на Слаѓана ја промени структурата на компанијата и доминантната генерација во структурата на компанијата. Потоа, тие требаше да го променат EVP, или она што им го нудат на вработените.
Слаѓана назначи: „Додека културата на компанијата го обликува брендот на работодавачот, предлогот за вредност на работодавачот (EVP) е нешто што може да не разликува од нашата конкуренција. EVP не е само збир на бенефиции што ги нудиме во промена на некои вештини, способности и искуство на вработениот. Тоа е збир на карактеристики на местото на одржување и секојдневни искуства што ги чувствуваат нашите луѓе. Сигурно е дека трансформациите на EVP и доминантните генерации во компанијата се многу поврзани. Доминантната генерација во компанијата ја поставува културата на компанијата заедно со лидерството и сè друго.
Кои би можеле да бидат предизвиците за 2023 година кога станува збор за културата и EB? Сакате да слушнете повеќе?
HR WEEK IS BACK оваа година со цел да го промените вашиот начин на размислување за главните теми за човечки ресурси! Ако сакате да слушнете уникатни перспективи за културата и брендирањето на работодавачот, обезбедете го вашето место и подгответе се да им се придружите на 5000+ професионалци за човечки ресурси ширум светот!
Целосна промена во HR идустријата , од 21-ви до 25-ти ноември 2022 година HR WEEK!
Доколку преземете содржина (статија или оглас) од 24HR задолжително наведете „Извор: 24HR“ на крајот на статијата со hyperlink кој ќе води од преземената содржина. Преземањето на интервјуа не е дозволено. Повеќе за условите за користење е наведено тука.