Многуте мејлови се стресни за генерацијата Z:Тие чувствуваат како да не постои граница помеѓу работата и животот

од 24HR

Повеќето луѓе велат дека многуте мејлови што ги добиваат секој ден се стресни за нив, според неодамнешното истражување на 2.000 американски канцелариски работници од Бабел, платформа за учење јазик. Но, работниците на Gen Z, на возраст од 18 до 24 години, имаат најголема веројатност да дозволат тие пораки да се натрупаат.

Повеќе од една третина, 36 проценти, вработените од Gen Z изјавиле дека имаат повеќе од 1.000 непрочитани е-пошта во нивното сандаче, во споредба со 18 проценти од канцелариските работници.

Исто така возрасни групи, имаат голема веројатност да кажат дека испратиле е-пошта за која жалат, а 1 од 5 професионалци од Gen Z велат дека „многу често“ жалат за е-поштата што ја испраќаат.

„Од нашите наоди, се чини дека генерацијата Z најмногу се бори со стресот на е-пошта и заостанатата непрочитана е-пошта поради комбинација на фактори“, рече Естебан Тума, експерт за лингвистика и култура во Бабел.

„Преференциите за комуникација на генерацијата Z се под големо влијание на распространетоста на платформите за инстант пораки и социјалните медиуми“, рече тој.

Платформите како Snapchat и Instagram, на пример, даваат приоритет на инстант комуникација, неформалност и визуелни знаци.

„Структурираната и формалната природа на комуникацијата преку е-пошта може да изгледа непозната и посложена за многумина“, истакна Тоума.

Разликите во стиловите на комуникација може да го поттикнат согорувањето.

Неусогласените очекувања и искуства со стиловите на комуникација, без разлика дали преку е-пошта, пораки или лице в лице, може да имаат големо влијание врз ангажирањето на вработените. Во некои случаи, може да се појави burnout.

25-годишната Кели Антонио кажала дека комуникациските предизвици придонеле за исцрпеност на нејзината прва работа во компанијата. Почнала да работи со скратено работно време во малопродажна компанија во нејзината последна година на колеџ и брзо ги презеде средбите со клиентите и  ги постигнала продажни цели.

Нејзината позиција изгледала добро на хартија, но таа се чувствувала како да нема метод за управување со стресот, особено кога се приближувало дипломирањето во 2020 година.

„Не чувствував дека во таа организација има поедноставен начин на комуникација. Е-поштата изгледаа застарени и премногу незгодни за да обезбедат повратни информации и поддршка во реално време, а недостасуваа и други форми на комуникација“, објасни таа.

Непосредноста не е решение

Алатките како што се побрзи и пообични канали за комуникација би можеле да го олеснат одговорот на нејзините потреби во моментот, додаде таа.

Таа ја одби понудата по дипломирањето да се приклучи на компанијата со полно работно време и покрај платата од 100.000 долари „бидејќи на работната средина и недостасува атмосфера за поддршка неопходна за одржлива благосостојба“. Антониo потоа ја основаше FeelSwell Experiences, која се консултира со компаниите за тоа како да ги привлечат и ангажираат работниците на Gen Z.

Тоума предупредува дека работната култура која претерано ја нагласува непосредноста исто така не е одлично решение. Очекувањето брзо да се одговори на е-пошта и други пораки „може да ги замагли границите помеѓу работата и личниот живот“.

„Оваа постојана поврзаност може да придонесе за зголемено ниво на стрес и чувство дека постојано сте врзани за работните обврски“, нагласи тој, пренесува CNBC Make It.

Младите потешко поставуваат граници

Од клучно значење за лидерите на работното место е да поставуваат, да комуницираат и да ги моделираат очекувањата околу времето на одговор на пораките и е-поштата, особено за помладите вработени кои се нови.

„За разлика од постарите генерации кои можеби имаат развиено стратегии за одвојување на работната и личната комуникација, генерацијата Z може да се бори да воспостави граници“, рече Тоума.

Што се однесува до поставувањето подобри граници околу деловните е-пошта,Тоума препорачува да одговорите на итни пораки во рок од еден час или два. За прашања кои не се чувствителни на времето, одговарањето во рок од 24 часа се „смета за учтиво и професионално“.

За да го „скротите“ вашето сандаче, тој препорачува прво да поставите филтри за автоматско сортирање на е-пораките по итност и тема, за да знаете што бара итен одговор и што можете да оставите за подоцна.

Второ, воспоставете конкретни времиња за проверка и одговарање на е-пошта за да спречите постојани прекини во текот на денот.

Конечно, откажете се од сите нерелевантни списоци со е-пошта и newslettter-и.

Извор:Bizlife

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...