Студија: Секој трет вработен е немотивиран и несреќен

од 24HR

Главата горе, работодавци. Само затоа што вашите вработени се држат наоколу, не значи дека се среќни поради тоа.

Компанијата за аналитика на луѓе Perceptyx прегледувајќи податоци од 15 милиони вработени, откри дека речиси половина од нив се несреќни на работа, а еден од тројца вработени е исто така е немотивиран – но тие немаат намера да ја напуштат компанијата.

Истражувањето испитуваше колку добро организациите ги задоволуваат потребите на работниците во следните категории:

  • Почит
  • Инклузивност
  • Психолошко здравје

13 отсто од вработените рекле дека ниту една од овие три потреби не била исполнета и поради тоа се соочуваат со опасност од согорување и најверојатно ќе дадат отказ.

Сепак, Perceptyx забележа дека поалармантна статистика е тоа што 34% од вработените изјавиле дека имаат исполнето една потреба, но едвај. Овие вработени, иако не планираа да се откажат, се несреќни и немотивирани . Тие, исто така, имаат осум пати помала веројатност да ја препорачаат нивната компанија како добро место за работа.

Некои поинтересни статистики за неангажираните вработени покажуваат дека тие имаат:

  • 71 пати помала веројатност да чувствуваат гордост или посветеност на нивната компанија
  • 35 пати помала веројатност да се чувствуваат оптимисти за иднината на компанијата
  • 6 пати помала веројатност да развијат чувство на лично достигнување и
  • 50 пати поголема веројатност да не ги разберат очекувањата од нивната позиција

Експертите во Perceptyx велат дека наместо да се трудат да ги задржат вработените кои заминуваат, работодавачите треба да се фокусираат на подобрување на условите за работа на незадоволните работници кои остануваат.

Нема едно решение кое одговара на сите

Природата на вработените не е да бидат неангажирани, што значи дека работодавците можат повторно да ги ангажираат . За ова е потребно активно слушање, разбирање и подготвеност да се направат промени.

Не постои еднократно решение за овој проблем. Различни групи вработени ќе бараат различни работи за да го свртат својот став.

Откако ќе успеете да ја идентификувате неангажираната група и точно да одредите што им треба, ќе можете ефективно да ги оживеете вашите вработени и нивните работни места.

0 коментар
0

Related Posts

Остави Коментар

Веб страната користи колачиња за подобро корисничко искуство. Претпоставуваме дека сте во ред со ова, но како опција можете да не ги користите. Прифати Повеќе...